אני באר שבעי מלידה, אדום בנשמה, וכמה טוב לראות שהקבוצה שלך נמצאת במקום הראשון בליגה לפני האלופה וסגניתה. אם הייתם אומרים לי בפתיחת העונה, ועוד אחרי שעפנו מאירופה, שזה יהיה המיקום שלנו אחרי חמישה מחזורים - ושננצח בתוך שבוע גם את מכבי תל אביב וגם את מכבי חיפה, לא נראה לי שהייתי מהמר על זה, אבל זה אכן קרה.
כולם דיברו ומדברים על שתי הגדולות כביכול של הכדורגל הישראלי, מבלי לספור אותנו בכלל, והנה באה באר שבע אחת גדולה והזכירה למי ששכח שיש פה עוד קבוצה גדולה, עוד אימפריה אחת שעד לפני כמה שנים שלטה בכדורגל הישראלי עם 3 אליפויות רצופות. היא הוכיחה ומוכיחה שצריך לספור אותה חזק-חזק במרוץ לאליפות העונה. הדרך עוד ארוכה מאוד, ועוד יהיו משברים ואכזבות, אבל אלונה בנתה השנה קבוצה לאליפות, כזו שנועדה להחזיר עטרה ליושנה ולהביא שוב את התואר לנגב.
1 צפייה בגלריה
איתי שכטר חוגג יחד עם שחקני הפועל ב"ש
איתי שכטר חוגג יחד עם שחקני הפועל ב"ש
איתי שכטר חוגג יחד עם שחקני הפועל ב"ש
(צילום: עוז מועלם)

אני מרגיש שישנם פרשנים ושדרים רבים שקשה להם עם העובדה הזו, וגם לשתי היריבות הגדולות לא פשוט. הן לא מקבלות את העובדה שב"ש נאבקת בהן, שהיא נחשבת כקבוצה ברמה ובמעמד שלהן, ועוד יותר קשה להם לעכל את ההפסדים לנו. כולם יכולים להתלונן עד מחר ולבוא בטענות על הקשיחות של באר שבע, אבל זה משחק כדורגל - לא קונצרט, לא הצגת ילדים - ועצם כך שניצחנו את שתיהן בזו אחר זו רק מחדד את העובדה שבאר שבע כאן ותישאר כאן להרבה זמן, וכדאי לכולם לקחת אותה ברצינות רבה.
אם פתיחת העונה מבשרת על משהו, אז נראה שהצהובים לא משהו, אם לומר בעדינות, והירוקים עוד מלקקים את הפצעים מההפסד בסמי עופר שלא יישכח עוד הרבה זמן ויכולים לבוא בטענות רק אל עצמם. והפועל ב"ש? היא חזרה עם רעב מחודש ואדיר לזכות שוב בתואר הנכסף, עם המון-המון אופי, תשוקה למשחק, מאמן שרוצה להוכיח לכולם שלא שכח לאמן (אחרי הכל, זכה ב-3 אליפויות עם מכבי חיפה), סגל עמוק וגדול, קהל בטירוף לאליפות ובעלים אחת שחזרה כדי לעשות הכל בשביל ההצלחה.
העונה הזו יכולה להיות חלומית עבור ב"ש, שצריכה ויכולה לרוץ עד הסוף וגם לזכות באליפות. יש לה את כל הכלים והנתונים לעשות את זה, ושני הניצחונות על היריבות הישירות רק מבהירים ומוכיחים שזה לא חלום רחוק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.