הישגים מרשימים למשלחת ההתעמלות האמנותית של ישראל, כשנותרו כשלושה חודשים לפתיחת האולימפיאדה בפריז: במסגרת טורניר גביע העולם שהתקיים הערב (שבת) בסופיה, זכתה הנבחרת במדליית הזהב בקרב-רב ודריה אטמנוב זכתה במדליית הארד.
מתעמלות הנבחרת הקבוצתית אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב קיבלו ציון של 69.3 נקודות, שכאמור העמיד את הספורטאיות על המקום הגבוה ביותר בפודיום. כמו כן, הנבחרת העפילה לשני הגמרים לאחר שקיבלה במוקדמות תרגיל החישוקים 38.15 נקודות ובתרגיל הסרטים והכדורים 31.15 נקודות. הגמרים ייערכו מחר (ראשון).
1 צפייה בגלריה
המתעמלות והמדליות
המתעמלות והמדליות
המתעמלות והמדליות, הערב
(צילום: איגוד ההתעמלות האמנותית)
כאמור, גם בקטגוריה האישית עלתה מתעמלת ישראלית על הפודיום, כאשר אטמנוב סיימה את הקרב-רב במקום השלישי הכללי. היא קיבלה סך של 132.6 נקודות, והעפילה לגמרים בתרגילי החישוק (35.25 נקודות), הכדור (33.2 נקודות) והסרט (32.85 נקודות).
‏‎דניאלה מוניץ סיימה במקום השמיני בקרב רב עם 129.7 נקודות. גם היא תתחרה מחר בשלושה גמרים, אליהם העפילה בתרגילי הכדור (33.85 נקודות), האלות (32.25 נקודות) והסרט (31.75 נקודות). ‏‎את המתעמלות האישיות מלוות המאמנת איילת זוסמן, ועוזרת המאמנת אידה מיירין, את הנבחרת הקבוצתית מלווה גם המאמנת נטשה אסמולוב.
‏‎