הטניסאים בכיסאות גלגלים, אדם ברדיצ'בסקי (41) ומעיין זיקרי (21), התבשרו הערב (שני) כי הם מצטרפים למשלחת הפראלימפית לפריז. שניהם מתחרים בקטגוריית האופן (מגבלה פחותה מזו של קטגוריית הקוואד) וחברים באילן ספיבק רמת גן. עבור אדם, המתאמן עם עופר סלע, זו תהיה הפעם השלישית במשחקים הפראלימפיים, אחרי ריו וטוקיו.
עבור מעיין, המתאמנת עם עופרי לנקרי, פריז תהיה הפעם הראשונה. עם הצטרפותם של מעיין ואדם נסגרה המשלחת לפריז, והיא מונה 27 ספורטאים ב-10 ענפים: אופני יד, בדמינטון, בוצ'יה, חתירה, טאקוונדו, טניס, כדורשער, קיאקים, קליעה ושחייה.
2 צפייה בגלריה
טניסאי כיסאות הגלגלים אדם ברדיצ'בסקי
טניסאי כיסאות הגלגלים אדם ברדיצ'בסקי
אדם ברדיצ'בסקי
(צילום: לילך וייס רוזנברג)
2 צפייה בגלריה
טניסאית כיסאות הגלגלים מעיין זיקרי
טניסאית כיסאות הגלגלים מעיין זיקרי
מעיין זיקרי
(צילום: לילך וייס רוזנברג)
ברדיצ'בסקי זכה 6 פעמים באליפות ישראל, ייצג את המדינה 6 פעמים באליפויות העולם עם הנבחרת, ועד היום זכה ב-21 תארים בתחרויות פיוצ'ר וב-13 תארים בזוגות. הוא מדורג 41 בעולם, כשבשיאו הגיע למקום ה-20.
המלחמה כמעט וקטעה את החלום להגיע לפריז. הערב הוא אמר: "השנה הזאת הייתה ועדיין קשה מנשוא. יצאתי לחצי שנה לחו"ל, חרשתי את העולם בתחרויות בפיגור של חצי שנה אחרי כל שאר המתחרים, ולמרות זאת הצלחתי להשיג קריטריון. אחת הסיבות היא הרצון העז לייצג את המדינה בימים אלו, והתמיכה מהמשפחה. הדבר החשוב מכל הוא שכל החטופים יחזרו".
זיקרי הייתה מדורגת במקום השלישי בעולם בקטגוריית הנערות, 19 בעולם כבוגרת, והיום ניתבה במקום ה-28. היא זכתה ב-9 תחרויות פיוצ'ר ומחזיקה ב-11 תארים בזוגות. מעיין: "הייתה שנה די קשה, מלאת אכזריות, אבל גם מלאה בעליות ובחוויות מטורפות. בלי הצוות שעוטף אותי לא הייתי יכולה להגיע ולהגשים את אחד החלומות הכי גדולים שלי. אז קודם כל אני אסירת תודה על התמיכה והעבודה עם כל אחד מהם".