אחרי ארבעה מחזורים בליגת העל, אפשר כבר לומר שבני ריינה היא הפתעת העונה, ומכה את התחזיות בנוגע למה שתשיג. זו קבוצה טובה, תוססת והתקפית , שמשקפת את יכולותיה מכל הגוונים והעמדות. שלומי אזולאי נראה חד ומוביל אותה בהצלחה עם שערים חשובים, והמאמן שרון מימר הפיח בה רוח חיים ואחראי על הצגות מפתיעות, שערים בלתי צפויים והוכחה שיש לקבוצה מה למכור.
מה שאפשר לראות כרגע מריינה הוא שהקבוצה לא מפחדת מאף יריבה, ובאה לכל משחק כדי להפגין מה היא יכולה ומה היא שווה. אפילו מכבי ת"א החזקה לא הצליחה לגבור עליה, ובית"ר ירושלים איבדה מולה יתרון וירדה בלי נקודות. אין סיבה שהיא לא תישאר במקום הרביעי - הפועל ירושלים הראתה בעונה שעברה שזה לא בשמיים. נכון, זה מקום מפתיע ובלתי צפוי, אבל היא לא הגיעה לשם בטעות. זו קבוצה שמתאמצת ומנסה לשחק בסגנון שלה, וזה פשוט מצליח לה.

1 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
(צילום: אלעד גרשגורן)

בכל מקרה, ריינה תעשה הכל כדי לא לשחזר את העונה הקודמת, בה נאבקה נגד הירידה. היא כבר הצליחה לפתוח ברגל ימין ולצבור נקודות וביטחון, וברור שהיא מסוגלת להמשיך באותו קו. ומעל הכל היה בעיקר הניצחון הזה על בית"ר, הניצחון המתוק עבור ריינה שהוכיח שהקבוצה מסוגלת ליותר ויש בה כוחות שהיא לא מכירה.
נקווה שהתבלין המיוחד שמניע אותה במחזורי הפתיחה יחזיק מעמד גם בהמשך העונה, והיא תישאר המרעננת הרשמית של ליגת העל. כי החוכמה היא לא רק תקיעת יתד בליגה, אלא הבנה של איך מגלגלים את זה הלאה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.