אנסטסיה גורבנקו היא ללא ספק ילדת הפלא של עולם השחייה הישראלי. בשנים האחרונות הנערה הצעירה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית, והיא בסך הכל בת 18 ומטפסת להישגים מרשימים שנערות בגילה עוד מפנטזות להגיע אליהם בקריירה שלמה.
יש לנו לא מעט שחיינים מוכשרים בארצנו הקטנטונת, דוגמת אנדי מורז, מירון חירותי ויעקב טומרקין, אך משהו תופס את העין בנערה הצעירה והמוכשרת הזו. היא אמנם בתחילת דרכה המקצועית, אך מוכיחה את עצמה ובגדול גם בתחרויות הבוגרים כשחיינית מן המניין.
1 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(צילום: gettyimages)
אפשר לראות את הישגיה של אנסטסיה כבר באליפות העולם האחרונה שנערכה בבודפשט, כשעלתה למשחה ה-200 מטר מעורב אישי הגורלי לצד השחיינית הוותיקה, קטינקה הוסו מהונגריה, ושחייניות מנוסות נוספות, והצליחה לאחר מאבק צמוד לסיים במקום החמישי והמכובד.
איגוד השחייה הישראלי צריך להציב לעצמו למטרה לטפח מגיל צעיר שחיינים בעלי פוטנציאל כדי להגיע איתם לתוצאות טובות בגילים הבוגרים. העובדה שהאמינו בשחיינית מוכשרת כמו אנסטסיה גורבנקו עוד מגיל צעיר ונתנו לה את כל הכלים הדרושים על מנת להצליח, הביאו אותה בסופו של דבר להצלחות אדירות בשלב הזה.
השמיים הם הגבול עבור עולם השחייה הישראלי, אך יש צורך להמשיך ולהשקיע כסף בשחיינים ולבנות מתקני אימון נוספים שיאפשרו לשחיינים להתאמן ולהתקדם קדימה במטרה להתחרות ולייצג את ישראל במשחקים האולימפיים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.