הדאבליסטית של ענף הכדורעף, מכבי ת"א, צירפה לשורותיה את וסילי דניסוב (25, 1.94 מטר) המשחק בתפקיד החוסם לקראת עונת המשחקים 2023/2024 שתיפתח ב-10 באוקטובר.
דניסוב מגיע לצהובים מהפועל כפר סבא, במדיה דורג כחוסם אמצע הרביעי בטיבו בליגת העל עם ממוצע של 0.78 חסימות במערכה. "זהו כבוד גדול להצטרף למכבי ת"א", אומר דניסוב. "המועדון הגדול והאיכותי בישראל בארץ. אני מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל את האימונים ומבטיח לתת מעצמי את המקסימום כדי לעזור לקבוצה להשיג את כל מטרותיה המקצועיות".
2 צפייה בגלריה
וסילי דניסוב מכבי ת"א כדוריד
וסילי דניסוב מכבי ת"א כדוריד
דניסוב
(צילום: באדיבות מכבי יעדים ת"א)
מכבי ת"א גם חידשה את ההסכם עם העולה החדש, סאם  בורגי (23, 1.96 מטר), שמשחק הקיץ בליגת המכללות בארצות הברית עם נבחרת  יו.סי.אל.איי. לאחר החתימה אמר בורגי: "אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה. העונה הקודמת היתה הצצה לעתיד של המפואר הזה ואני מחכה כבר לפגוש את כל האוהדים הנפלאים שלנו במשחקים שלנו".
2 צפייה בגלריה
סאם בורגי  מכבי ת"א כדוריד
סאם בורגי  מכבי ת"א כדוריד
בורגי
(צילום: באדיבות מכבי יעדים ת"א)
עוד קודם לכן צירפה מכבי יעדים תל אביב שני ישראלים חדשים: אומרי רויטמן וטמיר הרשקו וחידשה את ההסכמים עם הקפטן גנדי סוקולוב, סלאבה בצ'קלה וקווין פוייר. בגזרת הזרים החתימה מכבי יעדים תל אביב עד כה שניים מתוך שלושה המותרים בליגת העל: אדסון ולנסיה מוונצואלה ואקסיל לנקינן מפינלנד.