בשיתוף LG וקבוצת ח.י
יש אוהדי כדורגל ויש אוהדי כדורגל. יש שאת אלו שנהנים לצפות במשחק מדי פעם, באצטדיון או מול הטלוויזיה בבית, ויש את אלו שחיים, נושמים, אוכלים ושותים כדורגל - החיים שלהם סובבים סביבו והם לא יכולים בלעדיו.
צפו בתוכנית השנייה של "מגרש ביתי"
בפרק השני של התוכנית "מגרש ביתי" עידן ניידיץ אירח שלושה כאלו, שמלבד העובדה שהם חברים טובים, המונדיאל הוא בדמם והם אפילו לא מדמיינים מצב שבו הם יחמיצו משחק.
אם תשאלו אותם, יש כבר זוכה, היא ברורה לחלוטין וקוראים לה ברזיל. מתן בן מיכאל הוא אנליסט כדורגל, והוא בטוח שניימאר וחבריו יעשו את כל הדרך לגמר ויביאו הביתה גביע מספר שש בהיסטוריה.
2 צפייה בגלריה
עידן ניידיץ
עידן ניידיץ
עידן ניידיץ
(צילום מסך)
יונתן שוקרון מטפל בצד המנטלי ועובד לא מעט עם כדורגלנים, אבל היכולת האמיתית שלו קשורה לניבוי תוצאות והימורים - וגם לו אין שום ספק שהסלסאו, שתפתח את דרכה במשחק לא פשוט בכלל מול סרביה ביום חמישי, תעשה את העבודה ותסיים כאלופת העולם. "אם תיקח לי עכשיו את הכדורגל אני לא רואה סיבה לחיות", הוא מספר.
אורי שמן הוא השלישי בחבורה הקרובה הזו, ולצד יכולות המשחק שלו ככדורגלן בליגות הנמוכות, הוא גם הכבשה השחורה בשלישייה הזו ואוהד דווקא את ארגנטינה. האלביסלסטה יחלו, שאם ירצו או לא, תלויים באדם אחד, לאו מסי, עבורו זה יהיה ככל הנראה יהיה מונדיאל חמישי ואחרון בקריירה.
2 צפייה בגלריה
לא יכולים דקה בלי כדורגל
לא יכולים דקה בלי כדורגל
לא יכולים דקה בלי כדורגל
(צילום מסך)
מסי פתח את העונה הזו בצורה פשוט נהדרת, כשבין היתר גם מכבי חיפה הרגישה את נחת זרועו, והוא מגיע באופן אידיאלי לטורניר. ליונל סקאלוני, מאמן ארגנטינה, עיצב את הנבחרת שלו במטרה אחת - לתת את כל העזרה האפשרית למסי כדי שהמסע הזה לקטאר יסתיים בגביע.
בשיתוף LG וקבוצת ח.י