החתמה חדשה ומסקרנת ב-NFL: האלוף האולימפי מטוקיו בהיאבקות, גייבל סטיבסון, חתם בבאפלו בילס. יש רק בעיה אחת: הוא מעולם לא שיחק פוטבול באופן מקצועני.
זה לא משהו שהפריע לבילס, אחת הקבוצות הטובות בליגה, שהחתימה אותו על חוזה רוקי ל-3 שנים. ב-ESPN אף פרסמו כי הפעם הראשונה בחייו בה לבש קסדת פוטבול הייתה באימון ניסיון בבאפלו בשבוע האחרון.
2 צפייה בגלריה
סטיבסון
סטיבסון
"התמזל מזלי". סטיבסון
(צילום: Ezra Shaw/Getty Images)
"התמזל מזלי להגיע לרמות הכי גבוהות בענף שלי, אבל עכשיו מדובר באתגר חדש - ואני מצפה לו מאוד. נראה איך יכולות ההיאבקות שלי יתורגמו למגרש הפוטבול", אמר סטיבסון בן ה-23 לאחר החתימה.
לאחר הזכייה בזהב האולימפי ב-2021, סטיבסון (1.85 מ', 120 ק"ג) ניסה את מזלו כמתאבק ב-WWE, אך שוחרר מהארגון במאי האחרון. "כולנו ראינו את הכוח הפיזי שלו לפני ובזמן האולימפיאדה", אמר בזמנו ניק קאן, נשיא ה-WWE. "מה שעוד ראינו הוא שלגייבל יש את אותה כמות כריזמה כמו היכולת. הצד השיווקי לצד היכולת שלו כספורטאי חשובים באותה מידה".
2 צפייה בגלריה
גייבל סטיבנסון
גייבל סטיבנסון
סטיבנסון אחרי הזכייה בזהב האולימפי בטוקיו
(צילום: getty images)
זה כנראה מה שהדליק גם את ראשי באפלו בילס. מדליית הזהב שלו מטוקיו הייתה אחד הרגעים הדרמטיים ביותר במשחקים האולימפיים ההם. 10 שניות לסיום קרב הגמר בהיאבקות חופשית (עד 125 ק"ג) סטיבסון פיגר בשלוש נקודות מול יריבו הגיאורגי ג'נו פטריאשוילי. כשהבאזר נשמע, סטיבנסון הוכתר כאלוף האולימפי.
המתאבק האמריקאי הצליח לבצע שני תרגילים, האחרון 0.3 שניות לסיום, כדי לנצח 8:10 באחת הדרמות הגדולות שלא שמעתם עליהן באולימפיאדה. כל תרגיל היה שווה שתי נקודות, כשגיאורגיה עירערה על האחרון, אך העירעור לא התקבל וסטיבנסון הרוויח נקודה נוספת, ובסך הכל חמש נקודות בפחות מ-10 שניות.
כל שערי 2023/2024 בריאל מדריד בלה ליגה
(באדיבות ONE)