קבוצת הרכיבה הישראלית, ישראל פרמייר טק, הציגה היום (שישי) את הרוכבים שנבחרו לקחת חלק בטור דה פראנס, שייפתח ב-1 ביולי. ההפתעה הגדולה: חסרונו של כריס פרום, אולי השם הכי נוצץ בקבוצה. כמו כן, אין אף רוכב ישראלי בסגל הרובים למרוץ הכי יוקרתי שיש.
"אנחנו נזנק לטור דה פראנס עם הרכב חזק ואגרסיבי שבו לכל אחד משמונת הרוכבים שלנו יש את היכולת להילחם על ניצחונות", אמר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, הבלגי ריק וורברוגה. "אני מצפה שנבוא לטור דה פראנס עם הנחישות , אגרסיביות והתחושה שהכל אפשרי". 
1 צפייה בגלריה
הרוכב הבריטי כריס פרום, שכמעט ונהרג בתאונה קשה בעת רכיבת אימון
הרוכב הבריטי כריס פרום, שכמעט ונהרג בתאונה קשה בעת רכיבת אימון
כריס פרום
(צילום: EPA)
הבעלים של הקבוצה, סילבן אדמס: "הניצחונות הגדולים של הקבוצה בטור דה פראנס ב-2022 בהחלט העלו את הרף לגובה מאוד מאתגר. אנחנו מגיעים עם הרכב חזק שכבר רכב, התחרה והצליח ביחד. אני חושב שההרכב המוכשר הזה יפתיע לא מעט צופים בטור הזה. אנחנו מוכנים ומזומנים לטור מלהיב".
בחירת הרוכבים לטור מתוך שורת המועמדים הסופיים לוותה בהתלבטויות לא קלות, גילה מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום: "זה בהחלט לא פשוט לבחור את השמונה שלנו לטור ולוותר לבסוף על כמה מועמדים ראויים וטובים אחרים, אבל אני מרגיש שבחרנו את אלו שמתאימים ביותר לאתגרים המיוחדים של הטור הקרוב".
סגל ישראל פרמייר טק לטור: גוויל בויווין (קנדה), סיימון קלארק (אוסטרליה), אוגו אול (קנדה), קריסטס נילאנדס (לטביה), ניק שולץ (אוסטרליה), קורבין סטרונג (ניו זילנד), דילן טאונס (בלגיה), מייק וודס (קנדה)