12 שנים חלפו מאז הזכייה המרגשת של ספרד מול הולנד בגמר המונדיאל הזכור לכולם. מאז אנחנו עדים לנפילה מתמשכת של הספרדים שפשוט לא מצליחה לתקן את טעויות העבר.
באותה שנה, 2010, היו כל כך הרבה כוכבים שלבשו את מדי הנבחרת הספרדית. קחו לדוגמה את צ'אבי ואינייסטה, שהיו העוגן. מאז ועד היום נבחרת ספרד פשוט לא מצליחה להתייצב, וגם הדור הנוכחי בינתיים פישל בקטאר.
1 צפייה בגלריה
אונאי סימון שוער נבחרת ספרד
אונאי סימון שוער נבחרת ספרד
שחקני נבחרת ספרד
(צילום: רויטרס)
זה לא סוד שנבחרת ספרד נכשלת פעם אחר פעם על במת המונדיאל. רק לפני ארבע שנים בדיוק היא הפסידה בשמינית הגמר. אז זה היה במפגש עם רוסיה, שהצליחה לרסק את הספרדים בדו קרב פנדלים דרמטי.
כשחשבנו שהספרדים איכשהו יוצאים לדרך חדשה, עוד חוזר הניגון. הפעם מגיעה נבחרת מרוקו, הסינדרלה מהמזרח התיכון, שהדהימה את העולם בניצחונות המרשימים על הקבוצות הבכירות ביבשת. ובתוך מותחן צמוד שנמשך מעל 120 דקות ללא שערים, מרוקו גוברת על ספרד בדו קרב פנדלים, ושולחת את הספרדים הביתה בשמינית.
האם בשנים הקרובות יקום דור חדש של צעירים שיהיה מסוגל להוביל את הנבחרת להצלחות? אין ספק שמשהו חייב להשתנות בגישה של הספרדים, פשוט לא ייתכן שבכל ארבע שנים הם מגיעים למעמד הגדול וחוטפים בראש מהקבוצות הנחותות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.