1. מיאמי הבינה שמשהו צריך להשתנות בכדי שהמומנטום ישתנה לטובתה. אז איך משנים מומנטום? פשוט מאוד (בעצם לא) - בהגנה. מהרגע הראשון מיאמי שיחקה במשחק 3 הגנה שהכריחה את הלייקרס לחשוב. פתאום ההגנה האזורית הפכה לאגרסיבית (19 איבודי כדור ללייקרס) וגמישה כזרועות תמנון. פתאום כל זריקה של שחקני הלייקרס נלקחה בלחץ, עם יד על הפנים. ופתאום א.ד פגש כמה ידיים בכל עת שהתקרב לטבעת. ברגע שאתה שומר על הטבעת, היריב מתקשה שבעתיים. בסוג משחק כזה כל היתרונות של שחקן כמו האוורד בטלים, שכן יכולות אתלטיות באות לידי ביטוי במשחק של אחד על אחד, לא באחד על שלושה... וכשהיער הופך לסבוך מדי מתחילות הפצצות מבחוץ.
2. להבדיל ממשחק 2 שבו התעקש להוביל כדור, באטלר קיבל את המסירה הראשונה או השנייה, ומכאן החלטותיו היו הרבה יותר טובות. באופן די מוזר, הלייקרס לא הכריחו אותו לקחת זריקות משלוש ובכל עת נצמדו אליו. בגלל שמדובר בשחקן חכם בצורה יוצאת דופן, זה נגמר תמיד בטיולים לתוך הצבע, ומשם, איך ששאק אומר בברביקיו צ'יקן, או בזריקות עונשין.

1 צפייה בגלריה
לברון מול באטלר
לברון מול באטלר
לברון מול באטלר
(צילום: AFP)

3. הלייקרס התקשו ביצירת מומנטום לאורך כל המשחק. רק כאשר החליטו לחזור להנעת הכדור שכל כך מאפיינת אותם הם יצרו רצף של קליעות. לברון, מצוין ככל שיהיה, עדיין לא יכול לחפות על משחק קבוצתי שמאפשר זריקות טובות לחבריו.
4. הלייקרס הם לא גולדן סטייט של קרי, קיי.די והחברקה. הם לא קבוצה מושלמת, חסרונם ביתרונם. לברון מייצר עבורם איזה אזור נוחות מסוכן. בכל עת שהם טיפה נלחצים, פתאום הכדור נדבק לידיו ועל פיו יישק דבר. בדרך כלל זה מתחיל ונגמר בכידרור ובזריקה מעבר לקשת. קבוצה טובה לא זזה מילימטר מתוכנית משחקה גם ברגעי משבר. לפיכך, כאשר הם משחקים יפה, זה הכי יפה בעולם, הכי מהיר והכי מדויק. במשחק 3 ראינו שלא תמיד זה ככה.
5. מיאמי תשחק הלילה עם אותה רוח לחימה. אותה שמירה אזורית מעצבנת וגמישה וכנראה עם אדבאיו, שזו תוספת כוח משמעותית. הלייקרס מבחינתם צריכים במשחקים מסוג זה להוציא את א.ד לטיולים הרחק מהסל, ומתחת לסל לכתוש את מיאמי גם עם האוורד וגם עם מגי שלא רואה פרקט. יתרה מכך, שומה על חברי הלייקרס לתת לרונדו את הכדור לידיים. כאשר הוא טוב, הלייקרס טובים ובדרך כלל מנצחים.
6. אני די מבסוט. הסדרה נמשכת ובארץ הקודש מקלטי הטי-וי יפעלו באשמורת השלישית לפחות עוד פעם אחת מעבר למה שרובכם תיכננתם.
Peace and love this game ;)
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
פורסם לראשונה: 17:19, 06.10.20