חברת הצדק של אמריקה הייתה קבוצת גיבורי על שהופיעה יחד בחוברת קומיקס לראשונה אי שם ב־1940. אותה חוברת קומיקס ייחודית הייתה שיתוף הפעולה הראשון בין שלל גיבורי העל, ביניהם דמויות כמו סופרמן, באטמן, גרין לנטרן, וונדר-וומן ועוד. קבוצה זו הפכה לפופולרית מאוד בשנות ה-40 של המאה ה-20, אך עם הגיעו של העשור החדש, היא החלה לדעוך.
חוברות ליגת הצדק, שהחלו להתפרסם בתחילת שנות ה-60, היוו גרסה מחודשת לאותה חברת הצדק, ובכך החזירו את הפופולריות של אותה סדרת קומיקס.
1 צפייה בגלריה
 גיבורי העל יתאחדו? מסי ורונאלדו
 גיבורי העל יתאחדו? מסי ורונאלדו
גיבורי העל יתאחדו? מסי ורונאלדו
(צילום: AP, gettyimages)
מישל פלאטיני היה שותף לאחת התקופות הטובות ביותר של הליגה האיטלקית. בשנת 84 הגיע דייגו מראדונה לנאפולי מברצלונה, והפך אותה לאחת הקבוצות הטובות באירופה. בשנת 87 סילביו ברלוסקוני רכש את מרקו ואן באסטן למילאן, וביחד עם המושבה ההולנדית שהוקמה שם, הם היוו את תור הזהב המילאנזי. אותם כוכבי על הפכו את הליגה האיטלקית לליגת הצדק של הכדורגל בשנות ה-80.
אחד מיתרונות הקומיקס הוא היכולת של הקורא לפנטז על מה יקרה בהמשך. בעולם שלנו, שכרגע הוא לא מתוקן (בלשון המעטה), מה עוד נותר לנו אלא לפנטז. לאו מסי, אחד מגיבורי העל הגדולים בכדורגל, אם לא הגדול שבהם, הודיע כי הוא מעוניין לעזוב את ברצלונה, וכאן מתחילה הפנטזיה.
הליגה האיטלקית בשנים האחרונות הפכה לחממת שחקנים בגיל המופלג, אך שיכולתם נותרה מעולה. הכול החל בהעברת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס ב-2018, מהלך שהחזיר את הליגה האיטלקית לתודעה העולמית. שנה לאחר מכן חתם פרנק ריברי בפיורנטינה, והפך לעוד כוכב אחרי שיאו שמגיע לארץ המגף. כמה חודשים מאוחר יותר, חזר זלאטן איברהימוביץ' לקדנציה שנייה במילאן. כעת, במידה שהפנטזיה שלנו תתגשם, ואינטר אכן תחתים את מסי, הליגה האיטלקית תחזור להיות הליגה עם הכוכבים הגדולים בעולם, ותהווה מעין חידוש לגרסה האיטלקית של שנות ה-80.
בעולם שבו הקהל לא נמצא במגרשים והשמיים סגורים כמעט לחלוטין, הטלוויזיה היא היכולת היחידה שלנו לראות את הכוכבים הגדולים בעולם. במידה שהפנטזיה תתממש, זכויות השידור של הליגה האיטלקית ינסקו עוד יותר, ואין חובב ספורט באשר הוא שירצה לפספס מפגש ענקים כזה מדי שבוע. אז בקשה קטנה לבעלים של אינטר, תתן יד (וגם קצת כסף) כדי להפוך את הסרייה א לליגת הצדק. ולנו האוהדים, נשאר רק לפנטז על מי הוא סופרמן ומי באטמן, בחוברת הקומיקס של הכדורגל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.