עד לפני 4 מחזורים היה למכבי חיפה יתרון 8 נקודות על מכבי ת"א. אלא שמאז הפער הצטמצם ל-2 נקודות בלבד, והצהובים מקריית שלום מתחילים להלחיץ את הירוקים. האם התמונה בטבלה תשתנה?
אחת הסיבות העיקריות לצמצום הפער היא האופי החזק של שחקני מכבי ת"א, ובעיקר ניצול היהירות של מכבי חיפה. מכבי חיפה כבר הייתה בטוחה שתזכה באליפות אחרי כמעט עשור, אך לצהובים מתל אביב יש תוכניות אחרות. מאז שדוניס פוטר, הקבוצה פורחת. תחת ואן לוון, הצהובים כמעט לא מאבדים נקודות, ועם חזרתו של אנדרה ז'ראלדש, הם גם מתחילים להזכיר את משחק ההגנה שהיה בימי איביץ'. אומנם הקבוצה עדיין לא משחקת כדורגל שוטף כמו תחת איביץ', אך בהחלט נראית יעילה מאוד ונראה שהיא צוברת תאוצה.

1 צפייה בגלריה
ואן לוון מתדרך את קארצב
ואן לוון מתדרך את קארצב
ואן לוון מתדרך את קארצב
(צילום: עוז מועלם)

חשוב לזכור שהקבוצה נחלשה: מיכה ואצילי היו שוברי שוויון בליגה שלנו, ז'איר אמאדור היה הבורג המרכזי בהגנה, ופשיץ', דן ביטון ולואיס הרננדס הם עדיין לא תחליף מספיק טוב לאלה שעזבו. ולמרות זאת, הקבוצה עדיין מצליחה לרוץ בצמרת, גם הודות לקצת מזל. ולחשוב שאם מכבי חיפה הייתה מנצחת במשחק העונה לפני שבועיים, היא הייתה יכולה להגדיל את הפער ל-11 ואולי גם לסיים את סיפור האליפות.
ווינריות, זה הסיפור. וכשמכבי חיפה מאבדת גובה מדי פעם, ומכבי ת"א יעילה למרות שהיא לא משחקת את המשחק הכי נאה שיש, סיפור האליפות נפתח מחדש. האם הצהובים יצליחו לזכות באליפות שלישית ברציפות ולהכניס עוד תואר לארון, או שמא החבורה מהכרמל של ברק בכר תיקח אליפות לאחר כמעט עשור? לנו רק נשאר לצפות ולחכות. מה שבטוח, זה יהיה מעניין.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.