תסכול גדול באיגוד הכדוריד מכך שליגת העל ככל הנראה לא תוחרג מהסגר, ובסוף השבוע הקרוב לא ייערכו משחקים. המסרים שקיבלו באיגוד בימים האחרונים מהדרגים הבכירים במשרדי הספורט והבריאות הם ש"הסיכוי לחזרת הליגה קטן מאוד".
מהאיגוד נמסר: "בחרנו בדרך של הידברות מתוך הבנה ומסרים שפועלים להחזיר את כלל הליגות הבכירות בכלל ענפי הכדור. לצערנו, אנו מקבלים תשובות סותרות, שמשרד הספורט רוצה, שמשרד הבריאות לא מאשר, ושפונים למשרד הבריאות - המסר הוא שיפעלו לאשר, אבל השורה התחתונה היא שהיום ככל הנראה יאושר להחזיר רק את ליגות הכדורגל והכדורסל, לגברים ולנשים בסוף השבוע - וליגת הכדוריד לגברים לא תוכל לשוב מחר (ליגת הנשים תוכננה להתחדש בשבוע הבא)".
1 צפייה בגלריה
דאליבור סוקיץ'
דאליבור סוקיץ'
הדרבי של ראשל"צ. לא נצפה בו בקרוב
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
"משרדי הממשלה יוצרים חוסר שוויון, בידול ואפליה. מעניקים יתרון לא מוצדק לענפים אלו על פני אחרים, וזאת אחרי הסברים, שיחות - והבטחות לאורך החודשים האחרונים, שיפעלו לשוויון. אם זה המצב אנחנו נעתור לבית המשפט. הגיע הזמן שיהיה כאן גם צדק ושוויון".
"זה התחיל בהענקת רשת ביטחון כלכלית לענפים מסוימים על פני ענפים אחרים, מענקים לפיתוח השחקן הישראלי רק לשני ענפים (האם אנחנו לא מפתחים שחקנים?!), ונמשך בחוסר שוויון בין ענפי ספורט שמשוחקים כמעט באותם תנאים, וזאת אחרי שאותם משרדי ממשלה נותנים את חסותם לכדוריד כחלק מהפרויקט הלאומי, וכאשר מצפים לנבחרות ישראל אתגרים משמעותיים בקרוב במוקדמות אליפות אירופה, ובמוקדמות אליפות העולם עד גיל 21 - משחקים שייערכו בארץ".