צפו בראיון עם נתן לוי

אחרי שקיבל חוזה מובטח ב-UFC בזכות הניצחון המרשים הלילה (בין שלישי לרביעי) על לוחם בלתי מנוצח, נתן לוי דיבר עם אולפן ynet על ההישג המרשים והפיכתו לישראלי השלישי בלבד שיתחרה בארגון ה-MMA הבכיר בעולם.
"זה מעמד מאוד מכובד ואשתדל לייצג את המדינה בכבוד", פתח לוי את דבריו, "ה-UFC זה כמו ה-NBA של אומנויות הלחימה. הוא משלב כמה סגנונות לחימה, בניגוד לג'ודו או איגרוף. זה ספורט מאוד קשוח שדורש אימונים מגוונים".
2 צפייה בגלריה
נתן לוי
נתן לוי
"לא הרבה אנשים חשבו שאגיע לפוזיציה הזו". נתן לוי
(צילום מסך)
לוי גם התייחס לעובדה שהוקפץ לקרב רק חמישה ימים לפני קיומו: "לא היה לי הרבה זמן להתכונן, הייתה לי הזדמנות טובה שחיכיתי לה הרבה זמן ופשוט הלכתי על זה, למרות ההתראה הקצרה. לא היה לי רגע של היסוס או התלבטות. אישתי תמיד תומכת בי וסומכת עליי. גם לא ידעתי שאקבל חוזה, הארגון לא מתחייב לכך, אבל די הרגשתי שזה בכיס שלי אחרי החניקה ואחרי השליטה שלי מול שאהין סנטנה בשני הסיבובים הראשונים".
על המחמאות שקיבל מנשיא ה-UFC דיינה ווייט: "זה מרגש, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. אני עוד לא מעכל את זה לגמרי. אני שמח, אבל גם יודע לא לעוף ולשמור את הרגליים על הקרקע. החלום שלי מהיום הראשון הוא להיות אלוף עולם, לא הרבה אנשים חשבו שאגיע לפוזיציה הזו. בארה"ב יש הרבה לוחמים, בארץ זה יותר נדיר ואנשים חושבים שזה הזוי לטוס להילחם שם".
2 צפייה בגלריה
דנה ווייט
דנה ווייט
החמיא לו. נשיא ה-UFC דיינה ווייט
(צילום: AP)
"אני מאמין שיש לי סיכוי גבוה להיות אלוף עולם", דיבר לוי על השאיפות וסיפר איך הכל התחיל: "עברתי לגור בלאס וגאס לפני שבע שנים, פניתי לאיזה מאמן ואמרתי לו שאני רוצה להיות לוחם, לשמחתי הוא הסכים. אני לא לוקח קרבות קלים, אלא רק כאלה שיקדמו אותי, לא רוצה להצליח רק ביחס לישראלי. הרבה בארץ תומכים בי, בינתיים קיבלתי רק פרגונים מהסביבה".