איגוד ההתעמלות יצא היום (חמישי) בקמפיין תגובה לאחר המקרה של השחתת שלט החוצות בירושלים, בו הופיעה המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם. בסמוך למכון וינגייט על כביש החוף, נתלה שלט חוצות עם תמונה של אשרם והכיתוב: "הפנים של הספורטאיות, הגאווה של המדינה".
על פי גורמים באיגוד, ההחלטה לתלות את השלט נועדה בכדי לעודד את המתעמלת האולימפית. מכון וינגייט נרתם למשימה ואיפשר לאיגוד ההתעמלות לפרסם את השלט ללא עלות. כזכור, שלט שנתלה בירושלים ובו הופיעו אשרם והשחיין יעקב טומרקין הושחת בידי אלמונים, שריססו בגרפיטי את תמונתה של המתעמלת.
1 צפייה בגלריה
לינוי אשרם עם השלט
לינוי אשרם עם השלט
לינוי אשרם עם השלט
(צילום: איגוד התעמלות)
כנרת צדף, יו"ר איגוד ההתעמלות, מסרה: "איגוד ההתעמלות בישראל גאה להכשיר ספורטאים וספורטאיות, המייצגים את ישראל בתחרויות בינלאומיות ומביאים הישגים למדינה. לינוי אשרם היא ללא ספק אחת הספורטאיות המוכשרות בישראל ואנו גאים בה ובהישגיה".
צדף הוסיפה: "אנו יוצאים נגד הדרת נשים במרחב הציבורי בכלל ובוודאי בתחום הספורט וצר לנו שאוכלוסיות קיצוניות בוחרות להשחית פניה של ספורטאית מצליחה המסבה גאווה רבה לכולנו. חשוב לנו לתמוך בלינוי, לעודד את רוחה ולומר לה: 'את הפנים של המדינה וכולנו איתך'".
אשרם וניקול זליקמן, צפויות לחזור להתחרות בחודש הבא בגראנד פרי באקו, בהכנה נוספת לאליפות אירופה ולמשחקים האולימפיים בטוקיו.