היסטוריה נעשתה הלילה (בין ראשון לשני) כאשר שני אחים עלו לשחק זה מול זה בסופרבול, מה שלא קרה מעולם במעמד היוקרתי. מצד אחד זה היה ג'ייסון קלסי (35), הסנטר של פילדלפיה איגלס, ומצד שני זה היה טראוויס קלסי (33), הטייט אנד של קנזס סיטי צ'יפס. שניהם שחקנים מרכזיים בקבוצותיהם, אבל רק אחד חגג בסיום - האח הקטן טראוויס.
השניים התחבקו בסיום וג'ייסון אמר לאחיו הקטן: "אני אוהב אותך, לך תחגוג". טראוויס קלסי חגג בסיום אך דמע במסיבת העיתונאים כשדיבר על אחיו: "תמיד צחקנו שנשחק בסופרבול אחד נגד השני, אבל זה היה קשה. אני לא יודע מה להגיד כדי לנחם אותו. זאת הרגשה מוזרה. הייתה לו שנה נהדרת, הוא נתן את הכל על המגרש. אני מצטער בשבילו. קשה לנצח את אחיך, זה קצת עצוב". לאחר מכן התפנה לעקוץ את אלה שזילזלו בקבוצתו: "אף אחד מכם לא האמין שנהיה אלופים בסוף העונה, עכשיו תסתכלו עלינו".
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון קלסי (מימין) ואחיו טראוויס
ג'ייסון קלסי (מימין) ואחיו טראוויס
ג'ייסון קלסי (מימין) ואחיו טראוויס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון קלסי (מימין) ואחיו טראוויס
ג'ייסון קלסי (מימין) ואחיו טראוויס
חיבוק מרגש בסיום
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
טראוויס עם הגביע
טראוויס עם הגביע
טראוויס עם הגביע
(צילום: רויטרס)
"זה היה רגע מרגש מאוד", אמר האח הגדול ג'ייסון, שעשוי לפרוש מקרוב מפוטבול, "הייתי מעדיף לנצח, אבל אני שמח בשביל אחי. הוא שיחק מצוין ומגיע לו לחגוג. פרק הפודקאסט הבא שלנו יהיה מוזר". ג'ייסון היה השחקן היחיד של האיגלס שנשאר על המגרש במהלך החגיגות של קנזס סיטי, כדי לברך את אחיו הקטן. אימם של השניים, דונה, גנבה את ההצגה עם חולצת חצי-חצי ששילבה בין שתי הקבוצות, חיבקה קודם כל את האח המפסיד ג'ייסון. "אמא תמיד תהיה שם", סיכמו את זה יפה בטוויטר של ה-NFL.
הסופרבול נגמר בדרמה אחרי עבירה של ג'יימס בראדברי מהאיגלס על ג'וג'ו סמית'-שוסטר בשניות הסיום, הבועט של קנזס הריסון באטקר ניצל זאת כדי להכריע את המשחק ולקבוע את תוצאת הסיום. על אף שברשתות החברתיות היו כאלה שחשבו שהאיגלס קופחו, בראדברי אמר: "תפסתי את סמית'-שוסטר בחולצה, קיוויתי שהשופטים יוותרו ולא ישרקו נגדי". לברון ג'יימס חשב אחרת: "לא אוהב את השריקה הזאת, לא בסופרבול". גם ג'ייסון קלסי סירב להגיד שהאיגלס הפסידו בגלל השיפוט.

"MVP, זה כל מה שצריך להגיד"

השחקן הבולט הלילה היה כמובן פטריק מהומס, שהוביל את קנזס סיטי לניצחון למרות נקע בקרסול וזכה יחד עם קבוצתו בסופרבול בפעם השנייה. "הוא ה-MVP, זה כל מה שיש לי להגיד עליו וזה הדבר היחיד שצריך להגיד", אמר מאמנו הנרגש אנדי ריד בסוף המשחק.
"הוא הבן אדם הכי קשוח שיש", פירגן חברו לקבוצה טראוויס קלסי, "אין מספיק מילים לתאר כמה הוא חשוב לקבוצה שלנו. מגיע לו להיות ה-MVP אחרי שהוא החזיר אותנו מפיגור במחצית".
"אין שום דבר שירחיק אותי מהמגרש", אמר מהומס בסיום, "גם לא פציעה. אני רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה שעזרו לי ועזרו אחד לשני. היינו צריכים את כולם כדי לנצח במשחק הזה. אנחנו אלופים!". בחדר ההלבשה חיכתה למהומס הפתעה בדמות חגורת אליפות של ה-WWE.