למרות כל ההערכות המוקדמות בנוגע ליכולת שלה להתמודד בליגת העל, העונה של מכבי בני ריינה בהחלט חיובית והיא עושה את כל המאמצים בשביל לשרוד. האם היא תצליח?
הקבוצה מנהלת מאבק נוקשה בחלק התחתון של הטבלה, שבו היא מנסה לסחוט נקודות, ובינתיים זה הצליח יותר מהמצופה למרות שלא תמיד זה פוגע. הבונוס הגדול שהעוד מציב אותה מעל לקו האדום ביציאה לפגרת המונדיאל הוא הניצחון המדהים על מכבי חיפה, ובסופו של דבר היא תפסה את המקום ה-10, לא מעט בזכות האנרגיה שהכניס שרון מימר כאשר מונה למאמן. נראה שמימר הביא משהו חדש לקבוצה, הפיח בה רוח חיים והצליח לצבור איתה נקודות חשובות.

1 צפייה בגלריה
בואטנג חוגג
בואטנג חוגג
בואטנג חוגג
(צילום: גיל נחושתן)

אבל האנרגיה הזו נגמרה. ריינה עדיין מסובכת, ואם היא תמשיך ככה היא יכולה לרדת ליגה. במשחקים האחרונים היא אותתה שמשהו לא עובד אצלה, לא מתניע. זה בדיוק הזמן לפגרה והיערכות מחדש - קצב משחק חלש, הגנה מפורקת סגל בעייתי. צריך לחדד את החלק האחורי, משהו שם אמור להיות דינמי יותר. צריך להחליף כמה שחקנים, להביא איזה רכש טוב בשביל להוסיף עומק ושלפר את המצב. ריצ'רד בואטנג מצליח לעורר את הקבוצה ולדחוף אותה קדימה, אבל מלבדו אף שחקן אינו בולט, והיא חיה על הנקודות שגירדה לפני כן.
כרגע ריינה נהנית מהרבה מזל, וחולשה משמעותית של רוב היריבות לתחתית. אבל לבנות על זה? מתכון לכישלון. כפי שהיא שיחקה במחזורים החולפים היא תרד ליגה. יש למימר חודש לחשוב למה הדברים שהצליחו לו קודם הפסיקו לעבוד, ולצאת לדרך חדשה. יש זמן, והמצב עדיין סביר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.