למרות שרבים בטוחים שהפועל ת"א תטייל העונה, אמרתי לחברים שלי שיהיה קשה מאוד להפועל ת"א לעלות ליגה. גם אם הם יעלו הם לא ילקקו דבש. מסאי דגו עשה דרך אדירה במכבי חיפה והצליח להפתיע אותי הן בניהול משברים, הן בראיונות והן כאיש כדורגל ברמה גבוהה. אך עם כל הכבוד, הוא לא בנה סגל מספיק טוב לליגה הלאומית.
יותר מדי שחקנים שהיו שותפים בירידת ליגה נשארו. אלי אוחנה הענק חזר מבלגיה כדי להציל את בית"ר ירושלים ולעלות אותה ליגה. להפועל ת"א חסר את שחקן הנשמה הזה שייקח אותה על הגב שלו. בן שהר חייב להיות החלוץ המוביל, גם רובי לבקוביץ' הוא בחירה טובה כשוער, אם כי לדעתי האדומים היו צריכים להשאיר בשער את רוי ברנס הצעיר, שמספיק טוב לליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(צילום: טל שחר)
הפועל ת"א צריכה מנהיג על המגרש, וגם לחשוב מחוץ לקופסה ולהתבסס על שחקני לאומית. האוהדים מעל הכל, הם הבאנקר של הקבוצה, ומהווים יתרון אדיר על היריבות. "הולך איתך לכל מקום, לכל החיים אדום" זה לא קלישאה – זה המוטו של הקהל האדום. ההנהלה צריכה להיות סבלנית כלפי מסאי גם אם יהיו מהמורות בדרך, וההפסד בראשל"צ מוכיח שיהיו. הייתי ממליץ לנסות להביא את בן והבה מטבריה, בלם מצוין ללאומית וגם מנהיג. עוד שם מעניין, למרות שהאוהדים לא יאהבו את זה, הוא חטאב עוביידה, שחקן חופשי עם ניסיון שרשם עונה טובה במכבי פ"ת.
כולם מדברים על מחלקת הנוער. מבלי לפגוע, הם לא מתקרבים בשום פרמטר לצעירים של מכבי פ"ת שעלו ליגה לפני שנתיים. סגל מוכשר ככל שיהיה חייב איזון – וכרגע הפועל ת"א לא מספיק מגובשת, ונראה שלא עשתה את ההתאמות לליגה הלאומית הקשה והקשוחה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.