ברוקלין נטס נראית כמו הקבוצה הכי טובה ב-NBA, ובהפרש עצום מכל מתחרה אפשרי (כן, כולל הלייקרס). נכון, הם "רק" במקום השני במזרח אחרי פילדלפיה, אבל ניצחו ב-11 מ-12 המשחקים האחרונים שלהם. עם זאת, המאזן והכושר הנוכחי הם רק חלק מהסיבה לכך שרבים כבר רואים את האליפות הזו בכיס של הקבוצה מניו יורק. לשלוש הסיבות העיקריות לכך שהנטס נחשבים לפייבוריטים הבלתי מעורערים קוראים קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי ארווינג.
שום פרקט כדורסל במשחק קבוצות רשמי (עזבו את הדרים-טים לרגע) לא צפה בכל כך הרבה כישרון התקפי מאותו צד, וזה פשוט תענוג לצפייה. דוראנט נחשב לאחד הסקוררים הכי טובים בהיסטוריה - אם לא הכי טוב - ארווינג הוא שואו טיים אנושי עם אינסטינקט במאני-טיים שמזכיר את זה של קובי בראיינט (סטפן קרי יעיד על כך), והארדן סיים עם ממוצע של לפחות 30 נקודות למשחק ב-3 העונות האחרונות (כולל אחת עם זכייה בתואר ה-MVP).

1 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט
קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט
קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט
(צילום: AFP)

אם זה לא מספיק, הקבוצה מנצחת גם בלי דוראנט הפצוע, והכימיה בין השחקנים נראית פשוט כמו חלום של כל מאמן. הארדן מתרכז פחות בקליעה ומתמקד יותר באסיסטים (11.4 למשחק מאז הצטרף לנטס – שיא קריירה של ה"זקן"), ועם סטיב נאש כמאמן שיכול בהחלט ללמד אותו דבר אחד או שניים בנוגע לעזרה לחבר בקבוצה, יש עוד לאן להשתפר. מצד שני, המתחרה הגדולה והאלופה מעיר המלאכים מקרטעת, נראית לא מחוברת, חלשה הגנתית במיוחד מתחת לסל והכי חשוב - איבדה בשל פציעה את אחד משני הסופרסטארים שלה, אנתוני דייויס, ומשחקת לא טוב בלעדיו.
ישנם עדיין סימני אזהרה בברוקלין. דוראנט, שחזר מפציעה קשה שהשביתה אותו ליותר משנה, כבר הספיק לעבור פציעה נוספת שהוציאה אותו מהאולסטאר. הוא שיחק רק ב-19 מתוך 37 משחקי הקבוצה השנה, ולמרות שבנטס מקפידים לא להעמיס עליו יותר מדי, הם ודאי חוששים מה יקרה לאורך זמן. הוא עבר פציעה באכילס שמעטים מאוד חזרו לעצמם אחריה ב-NBA. בנוסף, למרות ניסיונו הרב כשחקן והאיי-קיו הגבוה שהפגין במשך קרוב לשני עשורים בליגה הטובה בעולם, עבור נאשה זוהי בשנתו הראשונה כמאמן, והוא מתמודד עם ים של אגו ואתגרים בתוך ומחוץ לפרקט שמגיעים עם אימון 3 מ-10 השחקנים הטובים בעולם באותה קבוצה.
כרגע העסק עובד כמו מכונה משומנת, ונראה שכבר קיים איזון דק ועדין בין הכוכבים, אבל כבר קרה שבעיות אגו צפו משום מקום. רק תשאלו את לברון מה קרה לקיירי ב-2018.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.