ב־15 השנים האחרונות עולם הכדורגל התענג על שני שחקנים מהגדולים שראינו אי פעם: לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. שני הפנומנים הללו סיפקו לנו הרבה מאוד חוויות מאושרות, עצובות, מרגשות ומיוחדות. הם היו אחד נגד השני בכמעט כל מסגרת וסיפקו תחרות אישית אדירה, על המגרש ומחוצה לו. לקחו הרבה מאוד תארים אישיים, קבוצתיים והוכיחו שהם כמעט מעל המשחק.
אבל חייבים להתחיל להפנים: אמנם מסי ורונאלדו הם עדיין ההווה, אבל כבר ממש לא העתיד, כי מה לעשות, הגיל עושה את שלו. לכן אנחנו צריכים להתחיל להתמקד ביורשים.
1 צפייה בגלריה
ארלינג הלאנד בפעולה
ארלינג הלאנד בפעולה
ארלינג הלאנד בפעולה
(צילום: AP)
אט אט מתפתח צמד סופרסטארים חליפי. שני כישרונות על צעירים ומרשימים, שמשתלטים בהדרגה על הכדורגל העולמי. אנחנו מדברים כמובן על ארלינג האלנד וקיליאן אמבאפה.
הצרפתי אמנם כבר ביסס את מעמדו כדבר הבא עם ארבע אליפויות, שני גביעים, סופר קאפ – וכמובן התואר הכי שווה בעולם הכדורגל – המונדיאל. עם זאת, נראה שהוא רק הולך ומשתפר והופך למפלצת כדורגל של ממש.
לעומת זאת האלנד עדיין לא הספיק לאסוף תארים, אבל כבר ברור שמדובר במכונת שערים מטורפת, עם רעב בלתי נגמר לשערים. נותר רק לפנטז לאן החלוץ הנורווגי יכול להגיע.
שימו לב להספק של השניים ב-54 המשחקים הראשונים בליגת האלופות (ביחד): 42 שערים – לעומת 17 של מסי ורונאלדו בתקופה המקבילה.
אז חברים יקרים, אוהדי ספורט ובעיקר חובבי כדורגל, אין באמת ממה לדאוג, לא ייווצר ואקום ביום שאחרי. מחכים לנו עוד הרבה מאוד רגעים של אושר משני הצעירים התוססים האלה. נותר רק לחכות לפגוש אותם אחד מול השני על המגרש.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.