המחזור השני בשלב הבתים בקופה אמריקה נמשך גם הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחקי בית 3. אורוגוואי המשיכה להיראות נהדר והביסה 0:5 את בוליביה בדרך להבטחת המקום ברבע הגמר. לעומת זאת, המארחת ארה"ב ספגה הפסד מפתיע - 2:1 לפנמה - והיא בסכנת הדחה.
אורוגוואי - בוליביה 0:5 | לאחר ה-1:3 על פנמה, הסלסטה ממשיכים להרשים, והפעם הקורבן הייתה בוליביה האומללה. פקונדו פליסטרי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-8 לאחר בישול של רונאלד אראוחו. דרווין נונייס הכפיל 13 דקות לאחר מכן ואורוגוואי ירדה להפסקה ביתרון 0:2.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת אורוגוואי דרווין נונייס עם לואיס סוארס
שחקן נבחרת אורוגוואי דרווין נונייס עם לואיס סוארס
חמישייה גדולה לאורוגוואי בדרך לרבע הגמר. דרווין נונייס עם לואיס סוארס
(Vincent Carchietta/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארה"ב כריסטיאן פוליסיק
שחקן נבחרת ארה"ב כריסטיאן פוליסיק
ארה"ב הסתבכה. כריסטיאן פוליסיק
(Hector Vivas/AF)
32 דקות לכך לנבחרת של מרסלו ביילסה להבקיע פעם נוספת, אך כשזה קרה זה בא בשלישייה תוך 12 דקות: בדקה ה-77 מקסי אראוחו, שבישל את השער השני, התכבד בהבקעת השער השלישי, וארבע דקות לאחר מכן פדריקו ואלוורדה הוסיף את הרביעי. רודריגו בנטנקור חתם את התוצאה בדקה ה-89 ואורוגוואי הבטיחה את מקומה ברבע הגמר.
ארה"ב - פנמה 2:1 | אחת ההפתעות הגדולות של הטורניר עד כה, אם לא הגדולה שבהן. המארחת לא הייתה צפויה להיתקל ביותר מדי בעיות, אך לאחר ששער מוקדם של ווטסון מקני נפסל לה בדקה ה-5, היא נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-18 בעקבות הרחקה של טים וואה, שראה כרטיס אדום ישיר. למרות ההרחקה של וואה האמריקאים עלו ליתרון בזכות שער של פולארין באלוגון בדקה ה-22, אך זה החזיק בדיוקו ארבע דקות, עד שער השוויון של ססאר בלאקמן.
הפנמים השתלטו על המשחק לגמרי, רשמו 69 אחוזי החזקה בכדור ובעטו לא פחות מ-15 לשער, לעומת 6 של האמריקאים. הם גם באו על שכרם בדקה ה-23 כאשר אבדיאל איארזה המחליף בישל בדקה ה-83 - 7 דקות בלבד אחרי שנכנס - את שער הניצחון לחוסה פחראדו. גם פנמה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-88 לאחר הרחקתו של אדאלברטו קראסקיז'ה - אך זה לא מנע ממנה להשיג את שלוש הנקודות - שמציבות את ארה"ב בסכנת הדחה מהטורניר הביתי כבר בשלב הבתים.
אגב, בהרכב של פנמה פתחו שני אקסים של מכבי ת"א: השוער אורלנדו מוסקה והחלוץ אדוארדו גררו ששיחק בנוסף גם בבית"ר והפועל ירושלים.
אוהדי ארגנטינה שרים למסי בטיימס סקוור
(ONE)