בשבת קיבלנו את ההוכחה הרשמית לכך שמכבי חיפה נמצאת כמה רמות מעל היריבות שלה בליגת העל. לא סתם הקבוצה הזו נכללת בין 32 הטובות של אירופה. במכבי חיפה יש כימיה מנצחת שמתחילה במאמן מדהים, עוברת בקהל מחשמל ומגיעה לשחקנים שעושים את העבודה בצורה הטובה ביותר.
משחק העונה, משחק שכל אוהד כדורגל צריך לצפות בו להופעה מדהימה וזורמת של הכדורגל הישראלי. חוויה שהיא מעבר לספורט, זו אווירה מטורפת של טירוף חושים... אך הפעם נראה שהייתה רק קבוצה אחת על המגרש. מכבי חיפה, במקצוענות, בדיוק ובשקט נפשי שכל כך מאפיין את החבורה של בכר באופן ששטף את המשחק. מכבי ת"א מלאת הציפיות והתקוות להמשיך את ההצלחה העקבית מול הירוקים מהכרמל, עם איביץ' וזהבי שחזרו במטרה להביא אליפות ועונה נהדרת, גלוך היהלום שקבוצות רבות באירופה לוטשות אליו עיניים ושאר החבורה - פשוט לא ציפתה ליכולות כל כך דומיננטיות של חיפה בשני צידי המגרש.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)

חיפה ניטרלה את הצהובים באופן מוחלט, כשגלזר, גולסה ואחרים פשוט לא מצליחים לחדור את ההגנה הקשוחה של חיפה. זהבי חסר האונים צעק לא להעיף כדורים ולשחק במסירות קצרות והמחיש את התסכול בצד הצהוב. זו הייתה הופעה מדהימה של חיפה שראויה לכל שבח שיש.
אז נכון, ישנו ההפסד הצורם להפועל ירושלים והתסכול בעקבותיו, אך ניתן להבין כי מדובר בעייפות ובעומס שהשחקנים חווים בשבועות האחרונים. לסיכום מכבי חיפה כרגע טובה משאר קבוצות הליגה שלנו, השדרוג המקצועי שגל אלברמן עשה מבורך והקבוצה של שחר קוצרת את הפירות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.