ההצלחה של ענפי ההתעמלות אמנותית ומכשירים במשחקים האולימפיים בטוקיו, עם הזכייה מדליות הזהב של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט, הובילה את ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג לזרז את הקמתם של שני אולמות ייעודיים לענפים אלו, שבניתם תחל בקרוב.
שני האולמות שיוקמו בצומת העיפרון מול אצטדיון המושבה ישמשו במשך כל השנה את ספורטאי האגודות בעיר, כאשר באולם הגדול, שתקרתו תהיה בגובה של 12 מטרים עבור המתעמלות האמנותיות, תהיה גם זירה של שני שטיחים ו-250 מקומות ישיבה לצופים.
2 צפייה בגלריה
השרטוט של האולמות
השרטוט של האולמות
השרטוט של האולמות
(באדיבות עיריית פתח תקווה)
האולם השני, הקטן יותר, ישמש רק להתעמלות מכשירים עם שטיח לקרקע, טבעות, שולחן קפיצות, קורה, מקבילים, סוס סמוכות, כשבין האולמות יבנו מלתחות, שירותים, מחסן לציוד ואף חדר מאמנים.
"אנחנו יוצאים לדרך לבניית שני אולמות מפוארים להתעמלות אמנותית והתעמלות מכשירים מול האצטדיון בצומת העפרון", סיפר ראש העיר גרינברג. "זאת בנוסף למגרשי כדורגל שנבנים במקום ובנוסף לאולמות גדולים ונוספים שנבנים עכשיו בכל רחבי העיר, ועוד מתקני ספורט רבים נוספים".
2 צפייה בגלריה
השרטוט של האולמות
השרטוט של האולמות
השרטוט של האולמות
(באדיבות עיריית פתח תקווה)
חדי העין יבחינו כי ליד האולמות נמצא גם בהדמיות שרטוט של בניין ועד אולימפי חדש. כזכור, בשנה שעברה עיריית תל אביב-יפו והוועד האולימפי בישראל הגיעו להסכמות עקרוניות במסגרת הליך משפטי שנמשך כשש שנים במסגרתן הוועד ימכור לעירייה את כל מניותיו (50 אחוזים) בחברת מרכז הספורט הלאומי בתל אביב שבבעלותם המשותפת של הצדדים.
בתמורה למכירת המניות בחברה המשותפת, יקבל הוועד האולימפי מהעירייה 50 מיליון שקל לצד הזכות לשכור את משרדי הוועד האולימפי הנמצאים במתחם ואת מוזיאון החוויה האולימפית לתקופה של עד 10 שנים נוספות. אלא שלאחרונהה נודע כי הוועד מחפש מקום חילופי, כשאחת ההצעות שעלו על הפרק היא מעבר לפתח תקווה.