מועדון הפועלים, האחות הקטנה, ועוד הרבה כינויים הודבקו ונקשרו באתלטיקו מדריד שתהיה לעד מתחת ליריבה העירונית. אז נכון, בדרך כלל פעם וחצי בעשור היא גונבת אליפות מריאל מדריד וברצלונה, השליטות הבלעדיות של הליגה, אבל בעונה האחרונה הגיעה אתלטי למקום הרביעי, מתחת לג'ירונה המפתיעה. זה לא מספיק ואפילו נמוך למועדון בסדר גודל כזה.
הרוח הלוחמנית של צ'ולו סימאונה מביאה איתה גם הישגים כמו ליגה אירופית מדי פעם, או סופר קופה בנוסף לליגה הספרדית. למרות זאת, בליגת האלופות הוא לא רווה נחת עם מחסום פסיכולוגי הכולל 2 הפסדים כואבים בגמר ליריבה העירונית, פעם לפני עשור עם שער שוויון היסטורי בתוספת הזמן של סרחיו ראמוס וקריסה בהארכה ושנתיים לאחר מכן הפסד בפנדלים לאחר 120 דקות.

1 צפייה בגלריה
הרכש החדש אלבארס
הרכש החדש אלבארס
הרכש החדש אלבארס
(רויטרס)

הקיץ, לאחר מספר שנות נמנום ושעמום, לפחות בגזרת ההעברות, נושבת אצל הקולצ'ונרוס רוח חדשה וסופר מרעננת. צ'ולו החליט לעשות חילוף משמרות ולשדרג עמדות קריטיות, ומשך אליו את השחקנים ה"לא מוערכים" מהטובים שיש, בזמו שריאל התחזקה במוערך ביותר, קיליאן אמבאפה.
ניקוי האורוות התחיל בפרידה משחקנים כמו מוראטה, דפאי, הרמוסו, סאביץ' ועוד מספר שמות בינוניים מדי.מצד שני, הגעה של שחקנים כמו אלכסנדר סורלות הנורבגי, סגן מלך השערים של הליגה שהגיע מוויאריאל, לאחר כישלון בניסיון ההחתמה של ארטם דובביק, מלך השערים שחתם ברומא. זה המשיך ברובין לה נורמנד, הבלם המצטיין של ריאל סוסיאדד שמגיע כאלוף אירופה עם ספרד. קונור גלאגר, הקשר הלוחמני האנגלי שהיה חלק מהסגל ביורו האחרון, מגיע מצ'לסי לאחר שהיה מנקודות האור הבודדות שלה העונה. וזה מסתיים בדובדבן בדמותו של חוליאן "העכביש" אלבארס, אלוף העולם עם ארגנטינה, שנרכז ממנצ'סטר סיטי בהעברת עתק שיכולה להגיע לעד 95 מיליון אירו לאחר בונוסים.
אין ספק שהעניין במשחקים של אתלטיקו מדריד הולך לעלות, כנראה גם הביצועים, ומי יודע, אולי גם התארים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.