בשיתוף TOYOTA
המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024 מתקרבים במהירות. TOYOTA, בתפקידה כשותפת הניידות העולמית ונותנת החסות הרשמית של הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) והוועד הפראלימפי הבינלאומי (IPC), חושפת את תוכנית הניידות החדשנית שלה לאירוע.
ב-TOYOTA מאמינים שחופש התנועה הוא זכות בסיסית בחברה מכילה. החברה, בדרכה להפוך לתאגיד תחבורה מוביל, פועלת להסרת מחסומי ניידות עבור כלל האוכלוסייה, ללא תלות במגבלות גופניות. פריז 2024, שתארח אלפי ספורטאים, אנשי צוות ומתנדבים, תשמש כמודל למה שאפשרי כשפועלים יחד ליצירת חברה מכלילה ומתקדמת יותר.
"כאשר כל אדם חופשי לנוע, אנחנו מתקרבים צעד אחד לקראת החברה הכוללת ובת הקיימא שTOYOTA מחויבת לבנות. זה משמעות הביטוי "ניידות לכולם" עבור TOYOTA", אומר יושיהירי נקטה, נשיא ומנכ"ל TOYOTA מוטור אירופה. "אנו שותפים לחזון זה יחד עם הוועד האולימפי הבינלאומי והוועד הפראלימפי הבינלאומי. ברצוננו לתמוך בספורטאים שמקדישים את חייהם לספורט ולהסיר חסמים למימוש חופש התנועה שלהם".
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
הכירו את מהפכת הניידות של TOYOTA לקראת פריז 2024

הבטחת "ניידות לכולם"

משפרים את הנגישות ומאפשרים תנועה חופשית ללא מכשולים במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024. TOYOTATOYOTA תציב 250 כלי רכב חשמליים אישיים מדגמי C+walkS במצב ישיבה ו-C+walkT במצב עמידה, המגיעים למהירות מקסימלית של 6 קמ"ש. עבור משתמשי כיסאות גלגלים, יוצבו 200 גוררים חשמליים. השימוש בהם יתואם דרך אפליקציית שיתוף נסיעות KINTO Share. בנוסף לאפשרויות הניידות האישית, TOYOTA תפרוס כ-250 רכבי הסעות נגישים חשמליים APM ללא פליטות מזהמות, להסעת ספורטאים, מארגנים, מתנדבים וצופים עם מוגבלויות פיזיות.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )

צי רכב ידידותי לסביבה

קיימות היא מרכיב מהותי במחויבות TOYOTA לבניית עולם טוב יותר, בהתאם ליעד הסביבתי 2050 ולשאיפה להגיע לאיזון פחמני באירופה עד 2040. לכן, האסטרטגיה הרב-מימדית של TOYOTA המשלבת סוגים שונים של כלי רכב חשמליים עומדת במרכז צי הרכבים שיעמוד לרשות משפחת המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024. TOYOTA תביא לפריז צי המורכב מ-100% רכבי נוסעים חשמליים, כחלק ממאמציה להפחתת פליטות פחמן. בסך הכול, במהלך פריז 2024 תספק החברה יותר מ-2650 רכבי נוסעים חשמליים לשימוש, מתוכם 150 רכבים יהיו מותאמים לכיסאות גלגלים.

500 רכבי מיראי מהפכניים בפריז 2024

8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
במהלך המשחקים, TOYOTA תספק גם 500 רכבי TOYOTA מיראי המונעים בתאי דלק מימן, שיאפשרו לספורטאים, מארגנים ומתנדבים ניידות נטולת פליטות מזהמות. לאחר סיום האירוע, כל 500 כלי הרכב ישתלבו בצי מוניות המימן הקיים בפריז, ויגדילו את מספר הרכבים החשמליים מונעי תא דלק מימן ל-1500.

יצור מקומי

המטרה של TOYOTA היא להפחית את פליטות הפחמן של כלי רכב במשחקים האולימפיים בפריז בכמחצית בהשוואה למשחקים הקודמים. יתר על כן, כ-60% מכלל צי הרכב ייוצר באירופה, כאשר 37% מתוכם בצרפת. זה תורם לחזון של משחקים אולימפיים ופאראלימפיים ברי-קיימא המבוססים על ייצור מקומי.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )

יצירת מורשת של תחבורה בת-קיימא מבוססת מימן

מימן מהווה מרכיב מרכזי בבניית חברה ירוקה יותר עם פליטות מופחתות. לכן, TOYOTA הציבה נושא זה במרכז תפיסת התחבורה שלה לאולימפיאדת פריז. בנוסף ל-500 מכוניות TOYOTA מיראי המונעות בתאי דלק מימניים, TOYOTA מביאה גם יישומים ייחודיים מעבר לכלי רכב מסורתיים. בסך הכל, יחד עם שותפים נוספים מתכננת החברה להציג עד 10 יישומי תחבורה שונים מבוססי מימן, רובם עם תאי דלק מימניים - עלייה משמעותית מאז אולימפיאדת טוקיו 2020 ובייג'ינג 2022.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )

עשרה יישומי מימן לחברה דלת פליטות

יישומי המימן ינועו מאוטובוסים ומשאיות ועד לסירות ומלגזות - כולם מדגימים את הפוטנציאל הטמון בכלי רכב המונעים על ידי מימן. יישומים אלה הם תוצאה של שילוב בין טכנולוגיית תא הדלק של TOYOTA עם אחד מהשותפים שלה, במטרה להתמודד עם אתגרי התחבורה הדחופים ביותר כיום. בין יתר יישומי המימן שיוצגו בפריז 2024 ניתן למצוא סירות ואוטובוסים חשמליים מונעי תא דלק מימני, אב טיפוס של היילקס הפועל על מימן ופתרונות נוספים שיתמכו בפעילות במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים פריז 2024.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )

להתניע את הבלתי אפשרי

בהכנות למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים, TOYOTA מוטורס אירופה, תחת הסיסמה 'Start your Impossible' (להתניע את הבלתי אפשרי) יזמה מסע פרסום אירופי. למעלה מ-100,000 עובדי TOYOTA ברחבי אירופה יכולים לקחת על עצמם אתגרים שאינם קשורים לעסקים, כגון ספורט, התנדבות, או פעילויות לשינוי תפיסה כדי לתרום לחברה טובה יותר,וגם להשתפר בעצמה.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )

מתמודדים עם אתגרים ברחבי העולם

ערים רבות ברחבי העולם ניצבות כיום בפני בעיות תחבורה שעליהן לפתור, החל מפקקי תנועה וכלה בזיהום אוויר, תאונות דרכים ונגישות לאנשים עם מוגבלויות. מטוקיו 2020 דרך בייג'ינג 2022 ועד פריז 2024, בTOYOTA שואפים לסייע לערים להתגבר על אתגרים אלה באמצעות שיתוף פעולה גלובלי ולתרום ליצירת חברת תחבורה בת-קיימא.
8 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
"העבודה עם TOYOTA כשותפת ניידות גלובלית בפריז 2024 מאפשרת לנו לפעול לקראת ניידות כוללת ונגישה יותר. וגם ניידות מגיבה יותר, כאשר אנו מתמקדים לעבר המטרה של הפחתת פליטות גזי חממה ב-50% במשחקים האולימפיים בפריז 2024 לעומת מהדורות קודמות", אומר טוני אסטאנגה נשיא הוועדה המארגנת של המשחקים בפריז 2024. "לשם כך, הגישה החדשנית של TOYOTA לטכנולוגיות חדשות היא חיונית. בקרוב נהיה עדים לעידן חדש במשחקים האולימפיים. עבודתנו עם TOYOTA הופכת קונקרטית יותר מדי יום, ואנו שמחים מאוד על כך".
------------------------------------
ב-TOYOTA תנועה היא ערך עליון. היא זו שמניעה לייצור פתרונות ניידות יום יום.
היא זו שמאפשרת לא להפסיק לחקור, להתחבר, ולגדול. היא המנוע שדוחף קדימה, להעז לעשות את הצעד הראשון.
כי בכל תנועה, קטנה כגדולה, טמונה ההזדמנות להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.
TOYOTA נותנת החסות הראשית ושותפת הניידות העולמית
של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024.
בשיתוף TOYOTA