בשיתוף TOYOTA
מאחורי המשחקים בפריז 2024 עומדת אופרציה מרהיבה שחלק מרכזי ממנה הוא פתרונות הניידות החדשניים והיחודיים. השנה, תחום הניידות והנגישות קופץ כמה שלבים קדימה וכחלק משיתוף פעולה בין TOYOTAלבין הועד האולימפי והפאראלימפי הבינלאומי – הפתרונות הטכנולוגיים לניידות ונגישות נראים ומתפקדים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
"כאשר כל אדם חופשי לנוע אנחנו מתקרבים צעד אחד לקראת חברה טובה יותר", אומר יושהירי נקטה, נשיא ומנכ"ל TOYOTA מוטורס אירופה כשהתייחס לשיתוף הפעולה והוסיף: "אנחנו רוצים לתמוך בספורטאים שמקדישים את חייהם לספורט ולהוריד חסמים למימוש חופש התנועה".
חופש תנועה הוא אמנם זכות יסוד, אך המכשולים בניידות, במיוחד באירועים המוניים מורכבים, מהווה אתגר גדול ויוצר בדרך כלל מגבלות רבות עבור אנשים עם מוגבלויות. איך מצמצמים את המכשולים? השנה, במשחקים שיתקיימו בעוד מספר שבועות הצופים יוכלו להתנייד בדרך קלה יותר, בטוחה יותר וירוקה יותר.
כך תשודרג חווית הניידות במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים הקרובים:
TOYOTA תספק 250 כלי רכב חשמליים אישיים במצב עמידה או ישיבה. בנוסף, לרשות המשתמשים בכיסאות גלגלים יעמדו 200 גררים חשמליים וגם 250 רכבי הסעות נגישים חשמליים, עם אפס פליטות, שמתאימים להובלת ספורטאים, מארגנים, מתנדבים וצופים עם מוגבלות פיזית.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
APM – רכב הסעות נגיש
רכב ההסעות הנגיש של TOYOTAהוא דוגמה לחזון "ניידות לכולם" שברצון החברה לקדם. APM (‘Accessible People Mover’) הוא רכב הסעות חשמלי שפותח בבלגיה ויוצר בפורטוגל, שמונע באמצעות סוללה, פותח כדי להעניק שירות מלא ולהוביל אנשים עם צרכי נגישות. לרכבים, שהחלו לייצר בפברואר 2024, יש טווח נסיעה של 100 ק"מ ומהירות מירבית של 20 קמ"ש.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
גרר חשמלי לכיסא גלגלים
ה- e-puller, גרר חשמלי של כיסא גלגלים, פותח במיוחד למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024 יחד עם סטארט אפ הניידות האוסטרי קלאקסון. הגרר הופך את כיסא הגלגלים המכאני הקלאסי לפתרון ניידות חשמלית שמונע על ידי סוללה ומעניק את החופש האולטימטיבי למשתמשים בכיסאות גלגלים.
המהירות של הגרר החשמלי החדשני תהיה מוגבלת בטקס הפתיחה של המשחקים הפאראלימפיים ובזמן השימוש בכפר הפאראלימפי וטווח הנסיעה הממוצע שלו הוא 25 ק"מ. במשחקים הפאראלימפיים תוכלו למצוא 200 גררים שיודעים לנסוע במהירות מירבית של 8 קמ"ש.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
e-Palette - שירות ניידות חדש לכולם
מדובר בדור הבא של הרכבים החשמליים האוטומטיים שפותח במיוחד עבור "ניידות כפונקציית שירות" שמיישמת טכנולוגיות של חשמל ונהיגה אוטומטית. מעבר לשימוש שלו במשחקים הקרובים, הטכנולוגיה משמשת בהתאם לצרכים השונים – החל ממערך נסיעות ועד הפיכתו לחדר מלון נייד, משרד או סטודיו.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
C+walk T - העוזר שמקל על הניידות בין מקומות
הוא מעוצב בסטייל ונועד לעזור לאנשים עם בעיות ניידות להתנהל בחיי היום יום ביתר קלות ובטיחות. חשמלי, קומפקטי וקל לתמרון – ומוכן לשימוש בכל עת.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
Micro Palette רובוט משלוחים עם אישיות -
הרובוט האוטונומי הקטן הזה עוצב ותוכנן לעשות דברים גדולים. בין אם להעביר חבילות מדלת לדלת או לעזור בסחיבת המלאי מהמחסנים – והכל עם חיוך. ה"אנושיות" היא חלק מהותי מההתנהגות שלו ומאפשרת לו לספק את השירות ברגישות גבוהה ללקוחות.
6 צפייה בגלריה
(צילום: TOYOTA )
דלק העתיד מגיע למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים
במהלך המשחקים בפריז 2024, TOYOTA מספקת גם 500 רכבי TOYOTA מיראי המונעים על ידי מימן שיאפשרו תנועה נטולת פליטות. מדובר בדור הבא של כלי הרכב החשמליים והטכנולוגיה החדישה מופעלת על ידי תגובה כימית בין מימן וחמצן בתוך תאי הדלק ולא באמצעות בעירה של דלקים. תאי המימן, שפותחו במקור כדי להניע חלליות, יגיעו גם למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים ויאפשרו לספורטאים, המארגנים והמתנדבים נסיעה משודרגת עם אפס פליטות.
ב-TOYOTA מאמינים שכל מעשה עבור הסביבה והחברה יכול להועיל - כל שינוי מתחיל בצעד קטן ושינוי גדול באמת נוצר כאשר רבים מאיתנו עושים צעדים קטנים, כל אחד ואחת לפי יכולותו. שיתוף הפעולה של המותג נובע מתוך המטרה להגיע לאפס פליטות ולעשות את המעבר, ליצור רכבים בעלי השפעה חיובית למען חברה טובה יותר.
--------------------------
ב-TOYOTA תנועה היא ערך עליון. היא זו שמניעה לייצור פתרונות ניידות יום יום.
היא זו שמאפשרת לא להפסיק לחקור, להתחבר, ולגדול. היא המנוע שדוחף קדימה, להעז לעשות את הצעד הראשון.
כי בכל תנועה, קטנה כגדולה, טמונה ההזדמנות להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.
TOYOTA נותנת החסות הראשית ושותפת הניידות העולמית
של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024.
בשיתוף TOYOTA