נבחרת העתודה של הבנים סיימה אתמול (רביעי את אליפות העולם לנבחרות בכדורשער עד גיל 19 שנערכה בברזיל במקום השני וזכתה במדליית הכסף לאחר שנוצחה בגמר על ידי נבחרתה של פולין בתוצאה 11:7. שחקני הנבחרת הם: דורון חודדה, שי אבני, אסאד מחמיד, אוראל יברקן וגבריאל חיימוב; מאמן נבחרת הנערים הוא שניר כהן, עוזר מאמן ניזאר מחאג'נה.
המאמן שניר כהן: "עברנו שבוע מאוד עמוס שבו הצגנו יכולות ברמה מאוד גבוהה. לצערי היום במשחק הגמר חלק מהדברים פחות באו לידי ביטוי, נחזור לארץ, נבין מדוע הדברים פחות קרו היום, כדי שבהמשך נהיה אפילו טובים יותר".
1 צפייה בגלריה
כדור שער
כדור שער
הנבחרות הזוכות ודגל ישראל
(צילום פרטי)
נבחרת הנערות זכתה במדליית ארד, אחרי שניצחה 1:8 את נבחרת ברזיל, על אף שזו זכתה לעידוד רב מן הקהל המקומי. בנבחרת הנערות נכללות: הדס בר ניצן, שני רענן, שירה עטיה ורעות ארצי. מאמן נבחרת הנערות הוא אריאל פוארטה, עוזרת המאמן היא ויסל שופניה. כל שחקני נבחרות העתודה הם חברי בית חינוך עיוורים.
יו"ר ההתאחדות לספורט נכים רו"ח אהוד רצאבי אמר: "גאים בספורטאים ובספורטאיות שהגיעו לצמרת העולמית. זוהי הוכחה נוספת לפוטנציאל הספורטיבי האדיר הגלום בצעירים שלנו".
יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום: "זוהי גאווה גדולה והתרגשות אדירה. תודה לכם על הזכייה המרגשת".
שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "ברכות על ההצלחה של נבחרות העתודה הפראלימפיות. הרוח שהבאתם למגרש הוכיחה את עצמה במדליות המדהימות שהבאתם".
ענף הכדורשער מיועד לעיוורים ולקויי ראייה. במהלך התחרות משחקים הספורטאים עם כיסוי עיניים על מנת להשוות את רמת העיוורון אצל כולם, כשאת מיקום השער הם מזהים על פי סימון על המגרש, ואת מיקום הכדור על פי הפעמונים שבתוכו.