קצת עליי. אוהד הפועל ת"א, מנוי בשער 7 בבלומפילד. בכל פעם שאני רואה אבוקה/חפץ נזרק מהיציע לכיוון היריב הספורטיבי או השופט, ליבי נחמץ. יושבת חבורה של "אוהדים שרופים", בעיקר בשערים 4־5, ומחליטה להחריב מועדון. אם הייתי נותן למחשבות הקונספרציה שלי לזרום, הייתי אומר שהם אוהדי בית"ר או מכבי תל אביב, שמתחזים לאוהדי הפועל ובמזיד מביאים לחורבנה של הקבוצה שאני כל כך אוהב.
תבינו, הפועל תל אביב לא שייכת לכם, היא שייכת לדורות של אוהדים, רובם בני למעלה מ־40, שעוקבים אחרי המועדון עוד מתקופת הזוהר של שנות ה-80, שבהם כיכבו אלי כהן, מוריס ז'אנו ומעל כולם משה סיני. תתביישו לכם. איך אתם מעזים לתקוף שחקני יריב ושופטים, איפה האחווה והשוויון של המועדון האדום?
1 צפייה בגלריה
אבוקות בדרבי התל-אביבי
אבוקות בדרבי התל-אביבי
אבוקות בדרבי התל-אביבי
(צילום: עוז מועלם)
התייאשתי מלצפות מהקומץ הזה לזרוק כוסות, בקבוקים, או במקרה הגרוע אבוקות סיניות בשקל וכדורים שאספתם מבעיטות של השחקנים, אל כר הדשא – והכי גרוע על שופטים ויריבים ספורטיבים.
רק כניסה מאסיבית של בלשי משטרת ישראל, מעצר, וקנסות דרקוניים על משליכי האבוקות והחפצים יביאו קצת שקט ליציעי האדומים. הכותרת של מבצע האכיפה צריכה להיות: נגד האלימים, בעד האוהדים!
ההנהלה חייבת לעשות הכל כדי לאתר ולהרחיק אוהדים אלימים בעזרת מצלמות וסדרנים חזקים ונחושים, והכי חשוב להקים רשת עבה שתפריד בין האלימים ובין השחקנים והשופטים ותמנע השלכת חפצים.
עד שלא ימוגר נגע הבריונות, לא נוכל לצפות להגעת רוכש ובעלים נדיב ורציני. מי רוצה להיות אחראי על חבורה כזאת של ונדליסטים בעלי הרס עצמי? הכותב אוהד שרוף של הפועל תל אביב וכואב את מצבה העגום.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.