רגע לפני המשחק החשוב בטורקיה מול פנרבחצ'ה, אפשר להגיד שמכבי ת"א רחוקה ממימוש הפוטנציאל שלה. היא הגיעה לעונה הנוכחית עם הרבה ציפיות, אחרי שבשנה שעברה נאבקה עם צסק"א מוסקבה על המקום הרביעי בטבלת היורוליג (ואז הקורונה ביטלה את כל העסק), אבל התוצאות עד עכשיו פשוט לא טובות מספיק. אז מה בעצם השתנה בדמותה של מכבי גרסת 2021, לעומת מכבי 2020?
1. קהל: מדהים לחשוב על כך, אבל בעונה האירופית הקודמת מכבי ספגה רק הפסד אחד בהיכל. העונה יש לה כבר חמישה כאלה, ועוד הרבה אורחות נמצאות בבדיקת הדרכונים. אין ספק בכלל שעם יציעים מלאים התמונה הייתה שונה.

1 צפייה בגלריה
קווינסי אייסי
קווינסי אייסי
קווינסי אייסי
(צילום: ראובן שוורץ)

2. עמדה מס' 4: זו הייתה אחת העמדות החזקות של מכבי ב-2020/21, כשקווינסי אייסי הנהדר עשה את העבודה בשני צידי המגרש (אולי כדאי להחזיר אותו?). העונה משחקים שם דראגן בנדר, עומרי כספי, אנג'לו קלויארו ועוז בלייזר, שבממוצע תורמים יחד רק 17.3 נקודות למשחק! לשם השוואה, סקוטי ווילבקין לבדו קולע 16.4 נקודות למשחק.
3. יציבות: יש למכבי הזדמנות נדירה מאוד הערב - אם היא תנצח את פנר, זו תהיה הפעם הראשונה העונה בה תחבר 3 ניצחונות רצופים באירופה. אם היא רוצה לעלות לפלייאוף היורוליג, היא תהיה חייבת להפסיק עם הנדנדות ביכולת.
ואחרי כל הפסימיות הזאת, בואו נעבור לקצת אופטימיות:
1. טיילר דורסי: הדבר האחרון שאפשר להגיד עם הגארד זה שהוא יציב. הוא יכול לתת לך משחק של שלושים נקודות, ומשחק לאחר מכן לסיים עם אפס עגול. אז איפה הקטע האופטימי, אתם שואלים? דורסי הוא שחקן ווינר, ועכשיו זה המאני-טיים של העונה. נראה שהוא מתעורר בדיוק לזמן ונכנס לעניינים כדי לדחוף את הקבוצה במרוץ לפלייאוף.
2. אות'לו האנטר: אין מה להתווכח פה - כשהאנטר טוב, מכבי טובה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.