הקיץ האחרון של אתלטיקו מדריד היה לוהט במיוחד בגזרת ההעברות, אך רק חלקן מצדיקות את הכסף ששולם עבורן. הצגת השחקנים במטרופוליטנו הייתה בהחלט מרשימה, אלא שבינתיים היכולת אינה מספקת ולא תספיק לליגת האלופות – ובמיוחד לא לתחרות מול ברצלונה וריאל מדריד.
הרכש המרכזי היה חוליאן אלבארס שהגיע ממנצ'סטר סיטי אחרי שכבש אשתקד 11 שערים ב-36 משחקים. כמו כן צורף אלכסנדר סורלות' הנוברגי מוויאריאל, סגן מלך שערי הליגה בעונה שעברה עם 23 כיבושים ב-34 משחקים, נתון מצוין לכל הדעות, בהתחשב בעובדה שבכל עונה הוא מעלה את המספרים שלו.
ההחתמה של אלאברס בינתיים אינה מצדיקה את הסכום ששולם עבורו ( 75 מיליון יורו). בכל הפעמים שבהן שעלה מהספסל הוא הציג יכולת חלשה, והסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה – שער אחד בחמישה משחקים – לא בדיוק נתון לשחקן שאמור להיות הכוכב של המועדון יחד עם גריזמן.
סורלות' גם בינתיים לא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה (גם כן שער אחד בחמישה משחקים). מי שמחזיק את אתלטיקו עד כה הוא אנחל קוריאה, שבכל פעם שנכנס כמחליף כובש.
בגזרת הקישור, קונור גלאגר לאט לאט משתלב במערך של צ'ולו והציג משחק טוב מאוד מול ולנסיה וכבש שער סוף סוף. אפשר גם לציין לטובה את מרקוס יורנטה, אלוף אירופה עם נבחרת ספרד ואקס ריאל מדריד, שבינתיים מציג יכולת טובה מאוד הגנתית והתקפית (שני שערים ובישול).
בהגנה הקבוצה מתפקדת מצוין מתחילת הליגה וספגה שני שערים. סמואל לינו הברזילאי נראה נהדר כמו גם לה נורמנד, אלוף אירופה עם נבחרת ספרד, שהגיע מריאל סוסיאדד ב־30 מיליון יורו.
אתלטיקו הרשימה במשחק האחרון מול ולנסיה (0:3) והוכיחה שיש לה מה למכור גם בהתקפה. כשהיא רוצה היא יודעת לשחק כדורגל יפה לעין. אבל ביכולת שהפגינה עד כה זה בטח לא יספיק כדי לתת פייט לגדולות. אם אלאברס לא ייכנס לעניינים, הסוסים של ריאל וברצלונה יברחו מהר מהצפוי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.