משחק על עונה שלמה. זו המילה המדויקת אשר מגדירה את הסיטואציה בה נמצאים ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד. ניצחון ושלוש נקודות בוונקדורף שטדיון, אצטדיונה הביתי של יאנג בויז בשווייץ, ייתן לסרבים את המקום השלישי והיא תסיים במקום אליו שאפה עוד בתחילת העונה.
נתחיל מבכר. המאמן חתם בקול תרועה רמה בקבוצת הפאר מסרביה, וקצת לאחר שהוצג יחד עם שאר צוותו שהגיעו כל הדרך מהכרמל, מיד היה זה ידוע שעל הליגה והזירה המקומית אין מה לדבר, הרי אליפות היא דבר מובן מאליו בצד האדום של בלגרד. המטרה שעמדה לנגד עיניהם של אנשי המועדון היא אך ורק מקום שלישי אשר יוביל את הקבוצה לליגה האירופית, וזה כאמור, יהיה ההישג שבכר יזקוף לזכותו - אם וכאשר יעמוד בו.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: Ronny Hartmann / AFP)
הלחץ ברחבי המדינה שמגיע מהתקשורת המקומית, בעיקר בשל מצבה של הכוכב שרחוקה מרחק ניצחון בלבד מהמוליכה מהצד השני של העיר, פרטיזן, לא כל כך מקלה על בכר. המאמן עירני לנוכח העובדה שכישלון במפגש עם יאנג בויז עשוי להיות עוד משקל שמתווסף לכף המאזניים.
המון סימני שאלה, לא מעט ביקורות, אך גם הרבה שבחים ידע המאמן המצליח שהגיע מחיפה. כעת הוא ניצב בפני משימה לא פשוטה כלל, ויהיה עליו להוכיח שהוא בהחלט ראוי לתפקיד אותו הוא מאייש ואולי בתקווה שיום אחד נראה אותו שוב על הקווים בליגת האלופות - בקבוצה גדולה, בטח יותר מהכוכב האדום בלגרד.
שוער, אתה מוכן? את העזרה בכר יצטרך לקבל מעומרי גלזר, שהוא אולי השחקן היציב ביותר בעונה הנוכחית של הכוכב. שוער נבחרת ישראל יהיה חייב לגמול למאמנו על האמון ולנסות יחד איתו להמשיך את המסע האירופי. גלזר, שבא מבאר שבע, פתח את העונה בצורה פנטסטית, במיוחד בליגת האלופות, ובכל משחק הוא גורם לכולם להבין מדוע ההימור עליו היה משתלם.
בפרט בימים אלה, כל חובבי הכדורגל הישראלי יחכו בכיליון עיניים רק לשבת מול מסכי הטלוויזיה, ולעודד את השניים בתקווה שיצליחו לייצר גם הפעם גאווה ישראלית אמיתית על אדמת אירופה. צבעי כחול לבן יתערבבו עם אדום לבן, אבל לנו זה לא משנה - כי הישג שלהם, הוא ההישג שלנו, המון בהצלחה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.