יממה לאחר שזכתה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בסבב גביע העולם בסופיה, לינוי אשרם לא עוצרת וזכתה היום (ראשון) בזהב גם בתרגיל הכדור, ובתרגיל החישוק הוסיפה ארד.
אשרם בת ה-21, אלופת אירופה, הציגה תרגיל מרשים בכדור עליו זכתה לציון של 26.5 נקודות, כשהיא מקדימה את הבלארוסית אלינה הורסקו שהשיגה 25.850 נקודות, ובוריאנה קאליין עם ציון של 25.5 נקודות.
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
אשרם והצוות שלה
אשרם והצוות שלה
אשרם והצוות שלה
(צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות)
הישראלית פתחה את ארבעת הגמרים האישיים שלה בתרגיל החישוק, שהיה נקי מטעויות, והשיגה ציון גבוה של 26.1 נקודות, שהיה טוב יותר ממה שהצליחה להשיג בשלב המוקדמות (25.8), אך זה הספיק למקום השלישי. במדליית הזהב זכתה המקומית בוריאנה קאליין עם 26.150, ובכסף הבלארוסית אנסטסיה סאלוס עם תוצאה זהה לישראלית, אך עם ביצוע טוב יותר.
באותו גמר, אגב, השתתפה גם הישראלית עדי כץ בהופעת הבכורה שלה במעמד זה, לאחר שהגיעה לתחרות בעקבות פציעה של ניקול זליקמן. כץ קיבלה ציון של 18.3 נקודות ודורגה שמינית.
בשני הגמרים האחרונים של היום, אשרם כבר לא עלתה על הפודיום. בגמר תרגיל האלות הישראלית לא הייתה במיטבה, הפילה פעמיים את המכשיר, השיגה 23.6 נקודות ודורגה רביעית. בגמר הסרט, לצלילי "הבה נגילה", הפילה אשרם שוב את המכשיר והציון שקיבלה - 20.8 נקודות - הספיק שוב למקום הרביעי.