אחרי ה-1:1 מול מאלי אתמול (רביעי) במשחק הפתיחה שלה בטורניר בפריז, הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל ערכה הבוקר אימון, והפנים כבר לקראת שבת הקרובה (20:00), אז מצפה לחבורה של גיא לוזון משחק מול פרגוואי, שוב בפארק דה פראנס.
"כל אחד מהשחקנים נתן את כל כולו לאורך כל דקות המשחק, לא ויתרנו", אמר לוזון על המשחק מול מאלי, "היה לנו גם ברור בתחילת המשחק שיש פה משמעות לכל שער ולכל נקודה. כי בסופו של דבר, אם יהיה שוויון בנקודות אז יחס שערים הוא קריטי. פתחנו את המשחק בהססנות ורכות, מאלי השתלטה על המשחק ברבע השעה הראשונה, לאחר מכן חזרנו למשחק, יצרנו כמה מצבים טובים במחצית הראשונה, בגדול מאלי שלטה והכתיבה את קצב המשחק, אבל מבחינת יצירת מצבים היה שקול מאוד. זה משחק שיכול היה ללכת גם אליהם וגם אלינו, אבל בגדול תיקו משקף את מה שקרה במגרש ומאתמול בלילה אנחנו כבר עם הראש בפרגוואי".
גיא לוזון: "כל אחד מהשחקנים נתן את כולו"
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
פרגוואי סיימה במקום הראשון בטורניר הקדם אולימפי של דרום אמריקה (השאירה את האלופה האולימפית ברזיל בחוץ), אך אתמול חטפה 5:0 מיפן. למרות זאת, המאמן בטוח: "זה משחק שונה בתכלית. לנבחרת אפריקאית יש את הסממנים שלה, ולנבחרת דרום אמריקאית את הסממנים שלה. זו יריבה מסוג אחר, שלמרות שהפסידה 5:0 ליפן וזה נראה שהיא חלשה, התוצאה הגבוהה נבעה מהרחקה בתחילת המשחק. פרגוואי קבוצה מצוינת, אני חושב שביחסי ההימורים הם הראשונים בבית. זו נבחרת שהדיחה את ברזיל עם אנדריק וסיימה לפני ארגנטינה בבית הדרום אמריקאי. זה אומר הכל על היכולת שלה. נלמד אותה בימים הקרובים כדי לבוא במקסימום מוכנות".
הקשר עידו שחר, שעלה אתמול מהספסך עם פתיחת החצי השני, הוסיף: "בסופו של דבר עשינו תוצאה טובה, כמובן שאנחנו לא מסתפקים בזה. רצינו לנצח ועשינו את המקסימום בשביל זה, אבל אני בטוח שהניצחון יגיע".
1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת פרגוואי מאוכזבים
שחקני נבחרת פרגוואי מאוכזבים
הובסו 5:0 בידי יפן. שחקני נבחרת פרגוואי מאוכזבים
(צילום: REUTERS/Susana Vera)
על המפגש מול נבחרת אפריקאית: "זה סגנון מאוד שונה, הנבחרות האפריקאיות מאוד חזקות, מהירות ואגרסיביות ואני חושב שהתמודדנו איתם בצורה שווה. הבאנו המון לב, נחישות ואומץ למשחק הזה. לא נפלנו בשום פרמטר, המשחק יכול היה ללכת לכאן או לכאן, בסוף עמדנו איתם שווה בשווה".
על האווירה בפארק דה פראנס: "גם לפני המשחק בחדר ההלבשה הייתי בטירוף לשחק. מהרגע הראשון שעליתי על הדשא, הרגשתי אווירה מטורפת והייתי נחוש לעזור לנבחרת להכריע את המשחק. בסופו של דבר זה פחות הצליח לנו, אבל המעמד מאוד מרגש". לקראת המשחק הבא: "יש לנו יומיים להתאושש, קודם כל רצף המשחקים הזה הוא כיף. אני בטוח שתראו נבחרת ישראל שהכי רוצה, הכי נחושה, הכי אגרסיבית. נבוא לתת את המקסימום שלנו כדי לנצח במשחק".