אם לא יהיו הפתעות, דורון גלפנד (67) צפוי להיבחר ב-16 בפברואר 2021 לתפקיד יו"ר איגוד הכדוריד החדש.
בשבועות האחרונים עלה שמו של גלפנד כמועמד, פגישות בינו לבין אנשי מכבי נערכו והרושם שהתקבל מהרצון שלו לקבל את התפקיד היה חיובי למדי. היום בצהריים (חמישי) יצאה הודעה לאנשי מכבי כי גלפנד צפוי להיות המועמד של המרכז בבחירות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אורן אהרוני)
יש לציין כי מאחר שמרכז מכבי הוא השולט באיגוד, גם אם יהיה מועמד מטעם הפועל או מרכז אחר, גלפנד ייבחר בכל מקרה. יחד עם זאת, ככל הנראה שלא יעמוד מולו מועמד אחר.
לאיגוד הכדוריד אין כבר תקופה ארוכה יו"ר בפועל, מאחר שהיו"ר טל לביא לא באמת מתפקד בעקבות יחסים עכורים בינו לבין רוב חברי ההנהלה. ממלא מקומו הוא יו"ר א.ס רמת השרון, אבי כחלון.
2 צפייה בגלריה
לביא. כבר תקופה ארוכה שהוא לא בעניינים
לביא. כבר תקופה ארוכה שהוא לא בעניינים
לביא. כבר תקופה ארוכה שהוא לא בעניינים
(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
גלפנד הוא שם מוכר מאוד בכדוריד הישראלי. בשנות ה-70 וה-80 כשחקנה של ארזים רמת גן נחשב לאחד הכוכבים הגדולים בענף. במקביל שיחק גם בנבחרת ישראל. לאחר פרישתו התנתק מהענף, פתח בקריירה כרואה חשבון והיה חלק מלא מעט עסקאות נדל"ן מוצלחות בארצות הברית.

במוקד המחזור השביעי: רמה"ש מול חולון

המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד ייצא לדרך מחר (שישי), כשבמוקד המפגש המסקרן בין מוליכת הטבלה והקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה בעונת 2020/21, א.ס רמת השרון, לבין מ.כ חולון (15:00).
מכבי דימונה, כנראה עדיין ללא יותם טל, שאמנם סיכם בקבוצה אך יש סחבת בהעברה שלו, תארח את הפועל ראשון לציון (14:00). הפועל אשדוד, ללא רם טורקניץ שנמצא בבידוד אחרי שחזר משבדיה, תפגוש את מכבי קריית מוצקין (14:30).
שאר משחקי המחזור: הפועל קריית אונו - עירוני רחובות (14:30), א.כ נס ציונה - בני הרצליה (15:00), מכבי ראשון לציון - מ.כ באר שבע (15:00).