קריטי עבור הצהובים לסיים במקום החמישי ביורוליג כדי לפגוש בהצלבה את מונאקו חסרת הניסיון. מפגש עם ריאל כבר יהפוך למשימה קשה במיוחד, אבל מכבי בכושר הנוכחי יכולה לנצח בכל מקום. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il
מכבי תל אביב חוותה עונה מלאה תהפוכות ולמזלה המומנטום החיובי הגיע לקראת סוף העונה. נשארו 2 משחקים בקופה, ז'לגיריס קובנה בחוץ והלבנים ממדריד שמגיעים להיכל שבוע אחרי.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
הגיע זמן להכיר את הגברים האמיתיים אוטוטו לפני משחקי ההצלבות. אני אישית חושב שמול ריאל או ברצלונה בהצלבה, ללא יתרון ביתיות, לא משנה באיזה כושר מכבי תהיה, הסיכויים הם 25:75 לספרדים. ועדיין, הצהובים מסוגלים לגנוב משחק חוץ אחד ואחר כך בבית השמיים הם הגבול.
אם יש קבוצה שמכבי יכולה וצריכה לעבור עם סיכויים ריאליים זאת מונאקו, ולו רק בגלל חוסר הניסיון במעמדים הללו והשפעת הקהל הצרפתי שלא מתקרב לזה הספרדי.
עם כל הכושר הנפלא שמכבי נמצאת בו, השחקנים יהיו חייבים להרים את הרמה עוד שלב אחד לפחות, להיות יותר אגרסיביים וללכת קבוצתית חזק מאוד לריבאונד התקפה/הגנה.
מכבי בפורמה טובה מאוד וחייבת לסיים לפני פנר בתום העונה. המשחק בליטא הוא מבחן גדול מאוד והקבוצה הישראלית צריכה לצלוח אותו ולשים "וי" גדול אחריו.
מכבי מגיעה לסיום העונה עם שני כוכבים מהטופ יורוליג שלמדו לשחק אחד עם השני באופן כמעט מושלם.
הצוות המשלים מאוד מאוד קריטי להצלחה. קולסון, ניבו ומרטין בתוספת דיברתולומיאו וסורקין הם האקס פקטורים של הקבוצה.
אני מאמין גדול השנה במכבי. בודדים השחקנים ששולטים על הקבוצה כמו לורנזו בראון שמתגלה כשיחוק הכי גדול של מכבי בשנים האחרונות. רוצים ומצפים לראות את מכבי ועשרת אלפים האוהדים בפיינל פור בקובנה.
בהצלחה גדולה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.