המציאות של מכבי פ"ת מאוד אפורה ומאוד ברורה - הקבוצה בדרך לליגה הלאומית. היא התחילה את העונה עם שמונה הפסדים משמונה משחקים באלוף האלופים, גביע הטוטו, מוקדמות הליגה האירופית ומוקדמות הקונפרנס ליג, ולקינוח גם בליגה, ולאורך הרצף הזה הבקיעה רק פעם אחת.
נכון שדן רומן עורר עניין רב כמאמן צעיר שחיכה להזדמנות כאיש מקצוע מוערך, אך החיבור לא הצליח וכעת יש לערוך שינוי בקונספט, מהלך שייתן למועדון זריקת מרץ ויוכיח שהקבוצה יכולה גם אחרת, שמצפים לה ימים יותר טובים.

1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי פ"ת
אוהדי מכבי פ"ת
אוהדי מכבי פ"ת
(צילום: יאיר שגיא)

כבר במשחקים האירופיים מול קלוז' ובראגה הורגשו החולשות וחוסר המוטיבציה. ברור שהיריבות היו גדולות על מחזיקת הגביע, במיוחד הקבוצה הפורטוגלית, אבל נראה היה שהשחקנים משועממים על הדשא ועושים כאילו הם משחקים, אך לא באמת. שורש הבעיה, כאמור, טמון בכלל במאמן, שלא יודע איך לעבוד עם הסגל שיש לו ומה להוציא בדיוק מהקבוצה.
כרגע, הבעיות עולות בכל כיוון שאליו מסתכלים: קשיים בהנעת הכדור מצד לצד, שליטה במשחק, תיאום בין השחקנים, קו אחורי תקין, השתפשפות של השוער החלש. ואלו דברים שנמשכים הרבה מעבר להרפתקה האירופית הכושלת, ובאו לידי ביטוי בשני המשחקים בליגת העל עד כה . המקום האחרון בטבלה לא משקר, ויש לעשות שינוי רציני ולהביא מאמן חדש, כזה שיכניס אנרגיות בשחקנים וידרוש מהם יותר אינטנסיביות, כזה שיעורר אותם להילחם על המקום בהרכב ובליגה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.