עונת הג'ודו יצאה היום (שישי) לדרך עם פתיחת גרנד פרי פורטוגל, בו משתתפים 16 ספורטאים ישראלים, שינסו להשיג כמה שיותר נקודות דירוג לקראת המשחקים האולימפיים בפריז.
תמנע נלסון לוי הפסידה בקרב על מדליית הארד לאיימי טקאנו היפנית לאחר שספגה ווזארי, 4 שניות לסיום. היא סיימה במקום החמישי. לפני כן, ניצחה נלסון לוי בבית הניחומים את פאולין סטרייאק הגרמניה בזכות שני ווזארים. בשמינית הגמר היא ניצחה באיפון את לאורה קלינגר האוסטרית, אך בשלב שלאחר מכן הפסידה באיפון לדריה קורבנומאמדובה הרוסייה.
1 צפייה בגלריה
תתמודד על הארד. תמנע נלסון לוי
תתמודד על הארד. תמנע נלסון לוי
תתמודד על הארד. תמנע נלסון לוי
(חגי מיכאלי, one)
מתן קוקולייב (66 ק"ג) הודח לאחר שהפסיד בווזארי בניקוד הזהב לבסקהו יונדונופרנליי המונגלי. לפני כן, גבר באיפון על מתחרה אסטוני בסיבוב הראשון, 44 שניות בתוך ניקוד הזהב. בקרב שלאחר מכן גבר באיפון על מתחרה מצרפת. באותו המשקל, טל פליקר רותק על ידי למתחרה רוסי והפסיד באיפון בקרב הראשון שלו. פליקר ממשיך לא לנצל לטובתו את העובדה שברוך שמאילוב עדיין לא שב להתחרות, מאחר שהוא מושעה עד סוף פברואר.
קודם לכן, שירה ראשוני (48 ק"ג) גברה באיפון על מתחרה אזרית בקרב הראשון שלה, 1:25 דקות לסיום הקרב. בקרב על הכניסה לרבע הגמר, הפסידה ראשוני בווזארי אחרי שנלחמה במשך 11:22 דקות מול לויס פטיט הבלגית. באותו המשקל, תמר מלכה הפסידה בקרב הראשון שלה למתחרה ממונגוליה באיפון 1:52 לסיום הקרב.
ים וולצ'ק ניצח בשמינית הגמר את קים וון-ג'ין הקוריאני, אחרי ווזארי בניקוד הזהב. ברבע הגמר הפסיד בווזארי למייקל אגוסטו ונשר לבית הניחומים, שם הפסיד בשני ווזארים (השווים לאיפון) לגמזט זיירבקוב הרוסי וסיים את התחרות במקום השביעי. באותו המשקל, אריאל שולמן הפסיד באיפון 58 שניות לפתיחת הקרב למתחרה מקומי.
פורסם לראשונה: 14:51, 26.01.24