מה דעתכם על מצב האוהד הישראלי? שעות המשחקים, מחירי הכרטיסים, הפקקים האיומים. כתבו לנו לקיק!
מכבי חיפה של ברק בכר היא הקבוצה הטובה בארץ, ממשחק למשחק משדרגת את היכולות שלה כקבוצה ופשוט כיף לצפות בה. ההגנה הירוקה מתפקדת נהדר בניצוחו של פלאניץ', כשאפילו שון גולדברג כבלם שני לידו נראה כבלם לגיטימי בליגת העל.
הרכש המשמעותי ביותר שמכבי חיפה עשתה העונה הוא ללא ספק עלי מוחמד הנהדר שהגיע מבית"ר ירושלים. הברומטר הניז'רי נראה ככזה שיכול להחזיק את הקישור הירוק לבדו, ומנהל את משחק המעברים של חיפה בצורה מהירה ומושלמת. בקבוצה עם חלק התקפי קטלני כמו של מכבי חיפה, התפקיד של קשר 50:50 הוא קריטי, ולצד חילוצי כדור ומסירות שרובן המכריע מגיע ליעד, מוחמד זריז מאוד וגורם למשחק לזרום ולעבור קדימה במהירות.

1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה דורסת את סכנין
מכבי חיפה דורסת את סכנין
מכבי חיפה דורסת את סכנין
(צילום: עוז מועלם)

ואם כבר ההתקפה, אז היא המובילה בליגה עם 39 כיבושים. את החלק הקדמי מובילים עומר אצילי, השחקן הטוב בארץ, כשלצידו דולב חזיזה, ובעמדת החלוץ דין דוד שלא מפסיק להבקיע. למרות שצ'ארון שרי תורם פחות העונה מבחינת מספרים ומכבי חיפה איבדה את מלך השערים של הליגה, ניקיטה רוקאביצה, שלישיית חזיזה-אצילי-דוד בהחלט עונה על כל הציפיות ואף מעבר לכך.
הקרב של בכר ורוני לוי על האליפות עוד בשלב מוקדם, אך כבר כעת ניתן לומר שמכבי חיפה קבוצה טובה יותר, שמחה יותר, התקפית יותר ומלהיבה יותר. נכון שהקבוצה מבירת הנגב טרם הפסידה העונה, כשבסיבוב הקודם הנחילה למכבי חיפה הפסד במשחק שהיה בו הכל חוץ מכדורגל, אבל לצד היעילות היא הציגה העונה כדורגל לא טוב ברוב המקרים, ולפעמים אפילו שמענו שריקות בוז מיציעי טרנר לעבר המאמן. בעיקר בזכותו רמזי ספורי, שנמצא בכושר הטוב בקריירה שלו חניכיו של לוי נמצאים בקרב ראש בראש עם מכבי חיפה על האליפות.
בעוד כשלושה שבועות ייפגשו הקבוצות למשחק העונה בטרנר, אבל עד אז למכבי חיפה יש מטרה חשובה וכפולה - להוריד את הקוף מהגב ולהסב אושר גדול לאוהדים שלה עם ניצחון על מכבי ת"א בליגה. בעשור האחרון מכבי חיפה התקשתה לנצח את הצהובים במסגרת הליגה, ולא עשתה זאת אפילו בעונה שעברה בה זכתה באליפות. אבל הפעם מכבי ת"א מגיעה בתזמון גרוע במיוחד ומושלם עבור הירוקים, שגם יארחו את המשחק מול האוהדים השרופים שלהם.
חיפה מול באר שבע, ירוק מול אדום, צפון מול דרום, ווי שזכה בשלוש אליפויות בירוק ובכר שזכה בשלוש אליפויות באדום - זה קרב פיקנטי ביותר על האליפות שבו יהיה מרתק לראות מה יגבור על מה, הכדורגל היפה וההתקפי של בכר או הכדורגל הטקטי והנסוג של לוי? כמו שמכבי חיפה נראית, גם לבאר שבע היעילה יהיה קשה לעצור את הקבוצה הטובה בארץ.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן