איגוד הג'ודו הבריטי הוציא הודעה נרחבת בעקבות הפרישה של אליס שלזינגר, שהודיעה על פרישה בראיון בלעדי ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. באיגוד פירגנו מאוד לשלזינגר על הקריירה המאוד מרשימה שלה.
"לאליס היתה קריירה נהדרת שנמשכה 15 שנים ברמה הגבוהה ביותר והיתה לי הזכות לקבל אותה לנבחרת בריטניה לקראת אולימפיאדת ריו", סיפר המנהל המקצועי של איגוד הג'ודו הבריטי, נייג'ל דונהיו, " לאחר שלא הייתה התרחתה במשך תקופה כה ארוכה, היא חזרה לג'ודו וזכתה בזהב בגרנד פרי של דיסלדורף. לאליס יש גישה ג'ודו התקפית אינטנסיבית ופנטסטית, שמרגש לצפייה, והופעה אחת כזו שבולטת עבורי הייתה כשאליס זכתה בגראנד סלאם באקו 2017, כשהיא הייתה קצת יותר משתי דקות בסך הכל על מזרן התחרות. אנו מכבדים באופן מלא את ההחלטה שקיבלה אליס ואסירי תודה על כך שהיא הייתה חלק מהצוות שלנו ומאחלים לה בהצלחה בהמשך", אמר.
1 צפייה בגלריה
אליס שלזינגר
אליס שלזינגר
אליס שלזינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
שלזינגר אמרה לאתר של איגוד הג'ודו הבריטי: "הגעתי אחרי שנתיים וחצי ללא תחרות, בטורניר השני שלי ניצחתי את הסלובנית טינה טרסטניאק והגעתי לגמר וזכיתי בתואר. זזכיתי במדליית זהב בתחרות הגדולה הראשונה שלי בעבור בריטניה, זאת תחושה מדהימה".
"כולנו בג'ודו הבריטי מאחלים בהצלחה לאליס בעתיד ומצפים לראות אותה שוב במרכז המצוינות בביקור הבא של משפחתה באנגליה", נכתב בהודעה.