בלסינג אפריפה הוא ללא ספק התקווה של האתלטיקה הישראלית בריצות הקצרות. היום (שישי) הוא רשם זמן נהדר בריצת 200 מטר במסגרת אליפות הפועל השנתית. אפריפה חצה את קו הסיום בזמן של 21.07 שניות, עשירית משיאו הלאומי ותוצאה ששווה כרטיס לאליפות העולם עד גיל 20. בנוסף, מדובר בתוצאה החמישית בטיבה באירופה השנה וה-38 בעולם לגיל נוער.
חנה מיננקו, שעדיין מאמינה שתוכל להשיג כרטיס לאולימפיאדת טוקיו בקפיצה משולשת, ניצחה בתחרות הקפיצה לרוחק עם תוצאה של 6.25 מטר. כרוואן חלבי ניצחה ב-1,500 מטר עם שיא אישי חדש - 4:24.95 שניות. דיאנה וייסמן חצתה ראשונה את קו הסיום ב-100 מטר (11.56 שניות). דור חיון קבע את התוצאה השישית בכל הזמנים בריצת 110 מטר משוכות - 14.34 שניות, שיפור של שתי מאיות לשיאו האישי הקודם.
2 צפייה בגלריה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
חנה מיננקו
חנה מיננקו
חנה מיננקו
(צילום: אלכס מרמן)
במהלך האליפות התקיים טקס לכבודו של ד"ר אמנון גור (84), שקיבל אות הוקרה ממרכז הפועל על תרומתו לתשתית האתלטיקה הישראלית בפריפריה ובמרכז, בהנהגת הספורט, בקליטת עולי אתיופיה ופיתוח כישרונם בריצות ארוכות ובהובלת אתלטים רבים אל הישגים בינלאומיים. מנכ"ל מרכז הפועל, יורם אורנשטיין, ויו"ר איגוד האתלטיקה, עמי ברן, שהיה חניכו של גור, העניקו לו את האות יחד עם בכירי עיריית כפר סבא שם הקים גור את הפועל אור השרון.