מכבי ראשון לציון שוב בגמר הפלייאוף. היריבה? הפועל ראשון לציון או הפועל אשדוד שייפגשו למשחק שלישי ומכריע ביום שני, אחרי שהחבורה של עידן מימון ניצחה אחר הצהריים (שישי) 29:33 בעיר הדרומית - והשוותה את סדרת חצי הגמר ל-1:1.
מכבי ראשל"צ עשתה את העבודה מול א.ס רמת השרון, ואחרי שניצחה במשחק הראשון 32:34, רשמה היום 30:33 והדיחה את קבוצתו של אסף לוי עם 0:2 בסדרה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ראשל"צ חוגגים
שחקני מכבי ראשל"צ חוגגים
שחקני מכבי ראשל"צ. הם שוב בגמר
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
אחרי 40 דקות צמודות, מכבי ראשל"צ הצליחה לברוח ורמה"ש נכשלה בניסיונות הקאמבק שלה. דור קלדרון היה פנטסטי אצל המנצחת עם 8 שערים, איבן קראצ'יץ' הוסיף 7, ירמי סידי 6 ושרון שלם 5. דניאל שלם הוביל את המפסידה עם 7 שערים, עדן ג'ינג'י תרם 5.
הפועל ראשל"צ, כאמור, השוותה את הסדרה מול אשדוד ל-1:1. ההתחלה הייתה דווקא של המארחת, אבל לקראת סיום המחצית הראשונה האורחת לקחה שליטה. שער גדול של עוז חממי סידר לה יתרון 13:15, אבל שחקן הפינה גם נפצע ופונה לקבלת טיפול בעקבות מכה שספג במהלך מרגלו של שוער אשדוד, טומיסלב סטויקוביץ'.
2 צפייה בגלריה
עידן מימון
עידן מימון
עידן מימון
(צילום: אבי מועלם)
דליבור סוקיץ' וסטפן איליץ' סידרו למימון את הבריחה שכל כך רצה בחצי השני, ולקבוצתו של אולג בוטנקו כבר לא היה סיכוי. איליץ' הוביל עם 8 שערים, יובל גררה במשחק נהדר סיים עם 7, סוקיץ' ומילוש בואישיץ' תרמו 6 כ"א. גאבור לנגהאנס רשם 8 שערים אצל אשדוד, עומרי קושמרו סיים עם 7 וניבו לוי עם 5.