בשיתוף LG וקבוצת ח.י
מכירים את המשפט "זה קורה במשפחות הכי טובות?", אז העניין הזה לא תקף בכדורגל. לצפות בכדורגל עם המשפחה זה עניין שיכול להפוך למעצבן עד בלתי נסבל - צעקות, ריבים, ויכוחים וכן, גם הטרלות, הם עניין די שגרתי, אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל. קבלו את המשפחה שמביאה את המונדיאל אליה הביתה וחוגגת במסיבות צפייה ענקיות. וכמה שיותר, יותר טוב.
צפו בתוכנית מספר 4 של "מגרש ביתי"
(צילום: צוות אולפן)
בתוכנית מספר 4 של "מגרש ביתי" הגיעו לסלון של עידן ניידיץ בני משפחת כוכב. הם מארחים לפעמים גם 30 ו-40 איש, מסך ענק של 4X4 מטרים נפתח בחצר, וכל מפגש הוא חגיגה שלמה. אבל אם קופצים אליהם, יש כלל אחד חשוב והוא: אין כניסה לחובבנים. צפו בתוכנית המלאה
לכל התוכניות של מגרש ביתי:
אין לי סיכוי להיות מוזמן אליכם למונדיאל. "ממש לא. אנחנו חייבים להיות מקצוענים. שכולם יחוו את האירוע ולא סתם לבוא ולשתות בירה וללכת", מספר אהרון כוכב.
1 צפייה בגלריה
מתוך "מגרש ביתי"
מתוך "מגרש ביתי"
מתוך "מגרש ביתי"
(צילום מסך)
אור, אומרים שאתה טוב בהימורי מונדיאל, אז תן לי את הזוכה השנה – וזה שאתם מעריצים שרופים של מסי, אל תזרקו לי ישר את ארגנטינה. "אני דווקא הייתי הולך על נבחרת אירופאית. הייתי הולך סתם, על גרמניה".
גרמניה? "כן".
אהרון, חיים ומוות ביד טבלאות האקסל? "ברור, אנחנו חיים את זה עכשיו חודש ימים".
אבל יש שם כסף? יש הימורים אמיתיים או שזה סתם בשביל הכיף? "תראה, זה לא עניין של כסף, זה עניין של החיבור עצמו. אתה יודע, כשאנחנו מחכים בסוף, בערב, בלילה, ואז קמים בבוקר עם הודעה מי התקדם ממקום ראשון, מי מקום שני..."
תגיד, ניר, תכל'ס, יש העלבות? יורדים אחד על השני? על הימורים פח וכאלו? "ברור, ברור. כשאני קם בבוקר, אתה יודע, אני משתדל לפני כל משחק להוציא פוסט עם התוצאות של כולם ולתת, אתה יודע..."
מה זה "להוציא פוסט", ביניכם כאילו? "לא. יש קבוצת פייסבוק של הטוטו".
אני רוצה להיות שם. "אתה מוזמן".
בשיתוף LG וקבוצת ח.י