מסע הרכש הנוצץ של עופר ינאי הוא לא פאניקה ולא שופוני, הוא פשוט הפקת לקחים. בהפועל ת"א פשוט הבינו שהם מפסידים שנתיים ברציפות אליפות בגלל שתי סיבות עיקריות: 1. הם לא מצליחים להתמודד עם מכבי ת"א בצבע. (ולא רק עם מכבי).
2. הישראלים פחות טובים. האדומים הגיעו למסקנה ש"כישרונות" כמו אונאקו או קייל אלכסנדר זה לא מספיק והם חייבים להביא גבוה טופ יורוליג (מוטלי), ובשביל זה מה לעשות היה צריך להכניס את היד עמוק לכיס. עכשיו בגזרת הגארדים, אני לא רואה היום קליברים בכירים פנויים ברמת יורוליג שמכבי ת"א יכולה להביא, גם אם תשלם יפה, והיא כנראה תצטרך להמר להמר על פליטי NBA.
1 צפייה בגלריה
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
(צילום: הפועל ת"א)
אבל להביא מהפועל ירושלים גארד בן 32 בלי ניסיון יורוליג וללא תואר אירופי ולשלם לו 500 אלף דולר? זה כבר מראה על פאניקה. לא בטוח שהיה נכון לשים את הז'יטונים על ליוואי רנדולף רק בגלל שהיה לו סעיף יציאה ליורוליג. כנראה שבמכבי החליטו לחזור לשיטה הישנה: ניקח את הכוכבים מהיריבות בארץ רק כדי להחליש אותן.
אפרופו רנדולף, המעבר שלו ושל ג'יילן הורד מהפועל ת"א למכבי ת"א מוכיח שעדיין לא כולם מעדיפים כסף על לכאורה קידום לליגה טובה יותר.
בגזרת הישראלים, סדרת הפלייאוף בכלל והגמר בפרט הוכיחו שהישראלים הכי טובים עדין נמצאים במכבי. הם אלו שהביאו את האליפות. לכן גם כאן בהפועל ת"א הפיקו לקחים והחתימו במהלכי בזק את הישראלים הבכירים הראשונים שהתפנו (גיא פלטין ועוז בלייזר), עוד לפני המעבר של נועם יעקב. התוספת של שלושתם לתומר גינת, בר טימור ודאסטי האנס אמורה גם כאן לשנות או לפחות להשוות את מאזן הכוחות מול מכבי בקרב על הצלחת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.