כשבוע לפני סיום העונה, מכבי ת"א מנהלת מגעים מתקדמים להשבתו של המאמן הסרבי ולדימיר איביץ', שעשוי לחזור לקריית שלום בחוזה דו-שנתי.
איביץ' זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות ברציפות לפני שהחליט לעזוב, ומאוחר יותר מונה למאמן ווטפורד כששיחקה בליגת המשנה באנגליה בחוזה ענק של 700 אלף ליש"ט. בהמשך הדרך היו מספר ניסיונות של מכבי להחזיר אותו, אבל הוא העדיף לחפש קבוצה מליגה בכירה יותר, מה גם שאשתו חוששת מהמצב הביטחוני בארץ.
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות ברציפות לפני שהחליט לעזוב,. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' ביקר לאחרונה בארץ ונפגש בין היתר עם ברק יצחקי. הפעם הוא הבהיר לגורמים במועדון, איתם נשאר בקשר רציף, שיהיה מוכן לשוב למכבי, ואם בני משפחתו יחששו הם יישארו ביוון בזמן שיאמן בארץ.
אחרי המינויים הלא מוצלחים בשנתיים האחרונות - שכללו את יורגוס דוניס, פטריק ואן לוון ומלאדן קרסטאיץ' - הפעם במכבי רוצים ללכת עד הסוף והם הציעו לאיביץ' חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, תמורת שכר של חצי מיליון יורו לעונה.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' על הספסל
ולדימיר איביץ' על הספסל
סבירות גבוהה שהמגעים עימו יבשילו בקרוב לחתימה. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' בוחן בינתיים מספר אופציות, כולל הצעה כספית גבוהה שקיבל לאחרונה מהאמירויות, אבל אם לא תימצא הצעה של הרגע האחרון מליגה בכירה יותר, שתכריע את הכף מבחינתו, קיימת סבירות גבוהה שהמגעים עימו יבשילו בקרוב לחתימה.
מכבי, שתנסה לעלות הערב (20.30) למקום השני על חשבונה של הפועל באר שבע, אותה היא תארח בבלומפילד, מתכוונת להגדיל את התקציב לקראת העונה הבאה ולבצע מהפכה בסגל על מנת להחזיר לארון את צלחת האליפות.
המטרה המשמעותית ביותר היא ערן זהבי, שקיים אתמול את משחקו האחרון בהולנד ואמור להחליט בימים הקרובים על עתידו. במכבי רצו להחזיר גם את אלי דסה, שסיים את חוזהו בוויטסה, אבל הוא החליט להישאר באירופה.