כוכב NBA בן (36) מגיע למדינת עולם שלישית בינונית בכדורסל, מתובלת בתערובת עצומה של זרים בינוניים יותר מאשר במרקם כחול לבן. מה יש לפטריק בברלי לחפש פה? הרכז עייף משאלות, הוא נמצא שנים בודדות מפרישה והדבר היחיד שבא לו לעשות כרגע זה פשוט לשחק כדורסל. היהלום אמריקאי יכול היה לבחור בכל קבוצה אירופית בגלובוס, אך משהו בלתי מוסבר משך אותו דווקא לליגה שלנו
הרי לא בכל יום נוחת כאן שחקן שהרוויח 80 מיליון דולר בליגה הטובה בעולם ומקבל פירורים בליגה הישראלית. שאלת השאלות היא מדוע בחר פטריק בברלי להגיע דווקא להפועל תל אביב, הרי ברור שכסף לא משחק כאן תפקיד. הוא קטף כל תואר אפשרי בג'ונגל הרע של ארצות הברית, הוא חווה תהליכים נפשיים לא פשוטים בליגה הכי טובה בעולם.
1 צפייה בגלריה
בברלי
בברלי
בברלי
(צילום: AP Photo/Morry Gash)
הלחץ המטורף השפיע עליו במשך 11 שנים, אבל למרות הכל הוא עדיין רעב להוכיח שהוא משחק בכל מחיר. זו לא עוד החתמה רגילה של הפועל תל אביב. מדובר כאן במפלצת כדורסל ששווה יותר מכל שחקני האדומים ביחד,
ואין ספק שהתרומה שלו במגרש יכולה להניב פירות לקבוצה. עופר ינאי ידע בדיוק מתי להכניס את היד שלו עמוק לכיס ולהנחית כאן את אחד השחקנים המרשימים שראינו בארץ.
הפועל תל אביב תצטרך להתחמש היטב בשחקנים נוספים שיוכלו להפחית את העומס על השחקנים הבכירים בקבוצה. האדומים מבינים שהם נכנסים לשגרה חדשה של מפעלים בעלי יכולות כלכליות מרשימות, ופה ההזדמנות של הפועל לתקוע יתד במפעל המשני ולהגיע בעונה הבאה ליורוליג.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 10:55, 08.08.24