אדומים יקרים. אני, בתור חובב ספורט, לא נתקלתי בתופעה כמו עופר ינאי. מעבר לזה שהוא שם סכומים בלתי רגילים העונה, הבן אדם פשוט זמין לקהל (ראיתי אותו עונה בסבלנות בטוויטר לשאלות על מעבר אפשרי להיכל מנורה מבטחים), מביא רכש שיכול להפוך את הקבוצה לאימפריה וגם תומך במפונים, עוזר למשפחות שכוחות, מנציח אוהדים גיבורים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, מטיס אוהדים למשחקים באירופה, ובגדול, מתאים את איכות המועדון והקבוצה למידות של הקהל העצום שלה.
נתקלתי בהרבה בעלי בית של הרבה קבוצות, אפילו לא של אימפריות כמו של הפועל ת"א, קבוצות עם 20 אוהדים בלחץ, ונתקלתי בשיא הניכור כלפי האוהד. אדומים יקרים - תעריכו את האיש, את פועלו, את אישיותו, אני מבטיח לכם שזאת רק ההתחלה. אני בטוח שאם תעמדו מאחוריו ותראו לו את ההערכה שלכם, וגם האולטראס יצטרפו לכך וייצרו מקשה אחת של תמיכה, הפועל רק תרוויח מכך.

1 צפייה בגלריה
ינאי
ינאי
ינאי
(צילום: עוז מועלם)

הלוואי על כל קבוצה בן אדם צנוע שמתנהג כמו אחד מהחברה. תראו לי בעל בית כזה בעולם, וכמו שאמרתי, זאת רק ההתחלה. מאחל לחיבור הזה שיימשך שנים רבות. אדומים יקרים - אני מעריך אתכם על העידוד הבלתי פוסק, גם במשחק הירידה בכדורגל לא הפסקתם לתמוך, תמכתם והקמתם בכדורסל מאפס מועדון אדיר. תמשיכו ככה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.