זהו, עונה אדירה של היורוליג מסתימת בקול תרועה רמה, אחרי סדרות פלייאוף מעולות ושני חצאי גמר אדירים. יש כמה דברים שראויים להיאמר, כי כל המלעיזים... טעו. כל שנה מוכתרים מלכים חדשים, וכוכבים שראוי להתפעל מהם, ולצידם הווטרנים של היורוליג שבשקט-בשקט מתחממים ומחכים למאני טיים של העונה. לא מעניין אותם מול מי הם, אלא מה צריך לעשות בשביל לנצח.
אז לפני הסדרות אמרו ש: עדיף לא לסיים ראשונה כי הראשונה לא זוכה בגביע. אולי טעו... אמרו שז'ליקו אוברדוביץ' ניצח ב-20 מתוך 21 סדרות. אז אמרו. אמרו שמתאו, המאמן של ריאל, יסיים את העונה וילך הביתה. פחות.. אמרו שמכבי תיקח את מונאקו, במיוחד אחרי ניצחון החוץ. השופטים אשמים, לא? אמרו שאחרי שני ניצחונות, פרטיזן תגמור את הסיפור בבית. ואז היא פגשה את טבארס המלך. אמרו שברצלונה תיקח בסוויפ וצדקו. כל שאר הסדרות היו עד הסוף. צדקו שאף קבוצת חוץ לא ניצחה במשחק החמישי. אמרו שיול, רודי וצאצ'ו גמרו ת'סוס, אז אמרו. אמרו שריאל תתפרק אחרי ההרחקות והפציעות, אז אמרו.

1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד אדי טבארס
שחקן ריאל מדריד אדי טבארס
שחקן ריאל מדריד אדי טבארס
(EPA/TOMS KALNINS)

כמו שנאמר, דיינו. ומה אמרו לקראת חצאי הגמר? מירוטיץ' ייתן את הפיינל פור של חייו. מונאקו ניצחה פעמיים את אולימפיאקוס בעונה הסדירה. טבארס הוכיח החל מהסדרה מול פרטיזן ובחצי הגמר שהוא אחד מה-5 הכי טובים ביבשת ומועמד רציני ל-MVP. ריאל סיפרה לכולם למה צריך את השלישייה הזו, כי היא מנצחת משחקים גדולים. אולימפיאקוס סיפרה לכולם שלא סתם היא הובילה כל העונה, כי היא קבוצה ויש לה יכולות ואנרגיות שאין לאף קבוצה. אולימפיאקוס, כמו ריאל, אמרה שצריך שחקנים ותיקים ומנוסים בפיינל פור כי הם מנצחים משחקים, למשל סלוקאס ופאפאניקולאו.
מצפה לנו הגמר הכי טוב שיכולנו לקבל. שתי הקבוצות הכי מוכשרות ואנרגטיות, עם המון נשמה. מצ'-אפים אדירים בין: פאל לטבארס, הזוניה לווזנקוב, יול וצ'אצ'ו מול ווקאפ וסלוקאס, מוסא מול קיינן ומקיסיק, פאפאניקולאו מול אבלדה - למה מגיע לנו כל הכיף הזה! והכי חשוב: סיום עונה צודק. בסוף הגיעו לגמר שתי הקבוצות שבנויות הכי טוב ולעומק, כשבכל רגע נתון שחקן אחד יכול לשנות משחק. בתחושה שלי זה הולך עם ריאל, כי מה שהיא עשתה החל מהסדרה עם פרטיזן הוכיח שהיא קבוצה גדולה, עם אופי ומאמן אדיר. ויש לה 3 שחקנים שאין לאף אחת ביבשת.
לסיום, אי אפשר בלי מכבי. היא לא צריכה להיות מונאקו, כי ראינו מה קרה בחצי - אופי, מאמן, לחץ. מכבי צריכה להיות אולימפיאקוס: תלכיד קבוצתי חזק, הגנה קשוחה וזריזה ובעיקר מחויבות למשחק. כל שחקן שעולה יודע בדיוק מה הוא עושה, מקריב עבירות ונותן הכל. ולכן, השחקנים שצריכים להישאר/להגיע צריכים להיות שחקנים מחברים עם אופי, ואולי שווה לחשוב להביא שחקן אחד עם ניסיון שיביא ערך. יש כמה כאלה בשוק: קאליניץ', וויטמן, דייויס, ועוד אחד שאולי לא מתאים אבל לא רואה ממטר בשם נדוביץ'. בהצלחה לריאל ואולימפיאקוס, מחכים לגמר משוגע.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.