שתי נשים הגישו השבוע תביעות בבית משפט בלוס אנג'לס כנגד אגדת האיגרוף ואלוף העולם לשעבר במשקל כבד, ג'ורג' פורמן, בטענה שהאחרון התעלל בהן מינית בשנות ה-70.
האבות של שתי הנשים היו חברים של פורמן וניהלו איתו "יחסי עבודה" באותה תקופה. בשל כך, לטענתן, היה לפורמן הזדמנות להיפגש איתן.
2 צפייה בגלריה
ג'ורג' פורמן
ג'ורג' פורמן
האשמות קשות. פורמן
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
פורמן מול מוחמד עלי בקרב המפורסם "רעם בג'ונגל"
פורמן מול מוחמד עלי בקרב המפורסם "רעם בג'ונגל"
פורמן מול מוחמד עלי בקרב המפורסם "רעם בג'ונגל"
(צילום: getty images)
התביעות הוגשו כל אחת בנפרד לבית המשפט. מתלוננת אחת טענה כי הכיר אותה כבר כשהייתה בת 8 ובגיל 15 קיים איתה יחסי מין. השנייה סיפרה כי פורמן התעלל בה מינית ואנס אותה כשהייתה בת 16. בנוסף, אמרה כי כי פורמן אמר לה שאם לא תציית לו - אביה יאבד את עבודתו.
יש לציין כי כבר ביולי האחרון סיפר פורמן ל"ניו יורק פוסט" על המקרה, שלטענתו לא היה ולא נברא. "בחצי השנה האחרונה שתי נשים ניסו לסחוט ממני וממשפחתי מיליוני דולרים כל אחת", אמר פורמן. "הן טוענות בצורה שקרית שהתעללתי בהם מינית לפני יותר מ-45 שנה. אני מכחיש בכל תוקף את ההאשמות הללו".
פורמן הוסיף: "הגאווה שאני לוקח במוניטין שלי חשובה לי לא פחות מההישגים הספורטיביים שלי, ולא אפחד מאיומים ושקרים חסרי בסיס. אני, ותמיד אהיה, מונחה על ידי האמונה והאמון שלי באלוהים. אעבוד עם עורכי הדין שלי כדי לחשוף באופן מלא ואמיתי את האישומים השקריים כנגדי ולהגן על עצמי בבית המשפט. אני לא בוחר עימותים, אבל אני לא בורח".
פורמן (73) נחשב לאחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים אחרי שזכה פעמיים באליפות העולם במשקל כבד ובמדליית זהב אולימפית. הוא זכור מהקרבות שניהל נגד ג'ו פרייזר ומהפסדו למוחמד עלי בקרב המפורסם "רעם בג'ונגל" על התואר העולמי ב-1974.