בגיל 29 - קרולין גרסיה (6 בעולם) רשמה הלילה (בין שני לשלישי) ככל הנראה את ההישג הגדול בקריירה שלה, כשזכתה בטורניר גמר הסבב לנשים, לאחר ניצחון בשתי מערכות - 6:7 (4), 4:6 על הבלארוסית ארינה סבאלנקה (5) בגמר בטקסס.
המשחק עצמו היה ברמה מאוד גבוהה, כששתי השחקניות סיפקו משחקוני הגשה כמעט מושלמים. במערכה הראשונה לא נרשמו שבירות, אבל גרסיה הייתה יותר מרוכזת בשובר שוויון וניצחה אותו 4:7. במערכה השנייה היא נעזרה ב-11 אייסים כדי להשלים את המשימה ולהפוך לצרפתייה השנייה בסך הכל (אחרי אמילי מורזמו ב-2005) שזוכה בטורניר גמר הסבב. על הדרך, הפכה גם לשחקנית המבוגרת ביותר שמניפה את התואר.
4 צפייה בגלריה
גרסיה
גרסיה
גרסיה והגביע
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
גרסיה
גרסיה
יכולה לחגוג. גרסיה
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
גרסיה
גרסיה
גרסיה לא מאמינה שהיא אלופת טורניר גמר הסבב
(צילום: gettyimages)
"הגביע הזה מוקדש לכל מי שחלק איתי זמן לאורך הקריירה ועזר לי לזכות בו", אמרה גרסיה בסיום. "פגשתי המון אנשים לאורך הדרך. חלק עשו זאת כשעוד התחלתי לשחק טניס כילדה בגיל 12. לקחתי זיכרונות ונקודות חיוביות מכל החוויות הללו. הם אלה שהפכו אותי לאדם טוב יותר ושחקנית טובה יותר". גרסיה החמיאה כמובן גם ליריבתה: "כל הכבוד לארינה, שהציגה משחק מצוין. אני בטוחה שהקהל כאן נהנה לראות אותה לאורך השבוע האחרון".
אגב, עבור גרסיה מדובר בטורניר גמר הסבב הראשון שלה מאז 2017, אז דורגה במיקום שיא מבחינתה (4 בעולם). בחמש השנים הבאות פציעות, קורונה ויכולת פושרת מנעו ממנה לחזור לתחרות הנוצצת. בכלל, מדובר בשנה נהדרת עבור הצרפתייה, שבתחילת 2021 עוד דורגה במקום ה-70 בעולם. ב-2022 היא יכולה להתהדר בשלושה תארי WTA, בהופעה בחצי גמר אליפות ארה"ב ובקרוב מאוד גם בחזרה למקום הרביעי בעולם.
4 צפייה בגלריה
גרסיה
גרסיה
גרסיה לא מצליחה לעצור את הדמעות
(צילום: AFP)